וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מגיש רב פעלים

3.6.2012 / 23:58

קרלוס זמבראנו להט על הגבעה, ירה להומראן והוביל את מיאמי ל-1:5 על הפיליז. פיל יוז שיתק את דטרויט ב-1:5 של היאנקיז

מדי פעם המוזה נחה על קרלוס זמבראנו והוא נותן הצגה על הגבעה. הערב (ראשון), זה בדיוק מה שקרה והפעם זה הגיע גם עם תוספת, בדמות הומראן ראשון העונה ו-24 בקריירה כולה. הוא הוסיף שבעה ושני שליש עם שבע הכשות והרשה רק ריצה אחת, מיאמי הדוהרת ניצחה 1:5 את פילדלפיה. הנלי רמירז תרם את חלקו עם הומראן מספר 11.

עוד ב-NL: וושינגטון השיגה שני הומראנים כבר באינינג הראשון, אחד מהם ממחבטו של ברייס הארפר, אבל טומי הדסון התייצב, סיים עם שבעה ושישה והוביל את אטלנטה לניצחון 2:3. הפסד שני העונה לג'יו גונזאלס. יוסטון עברה את סינסינטי עם 3:5. במילווקי נפלו לא פחות משבעה הומראנים, שישה מהם היו סולו הומראנים ופיטסבורג יצאה לבסוף עם ידה על העליונה, 5:6. בארי זיטו חגג ניצחון 150 בקריירה, בדרך הכי טובה שיכולה להיות. המגיש של סן פרנסיסקו פירק את הקאבס עם שמונה ושליש, חמש הכשות ואפס ריצות, הג'ייאנטס ניצחו 0:2. קולורדו שוב ניצחה את הדודג'רס ולקחה את הסדרה מהקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, עם 2:3, כשהיא מרשה רק שלוש חבטות כל המשחק.טרבור קייהיל הפציץ עם משחק מלא, חמישה סטרייקאאוטים והשתקה בניצחון 0:6 של אריזונה על סן דייגו. ג'ונתון ניסה המעולה חישמל עשרה משחקני סנט לואיס וסידר למטס 1:6.

ב-AL: גם פיל יוז נתן הצגה ובמשחק שלם שרף שמונה והגביל את דטרויט לארבע חבטות בלבד. זה הספיק לניצחון 1:5 של היאנקיז, שנהנו מהומראנים של אלכס רודריגז ודרק ג'יטר. משחק בינוני והפסד לג'סטין ורלאנדר, מגליו אורדונייז הפורש נפרד מהקהל לפני המשחק. הומראן של חוזה באוטיסטה הוביל את טורונטו להימנע מסוויפ ביתי מול בוסטון, אחרי ניצחון 1:5. טמפה ביי המשיכה את הפינג פונג מול האוריולס על ראשות בית המזרח, עם ניצחון ביתי 4:8. הוויט סוקס ממשיכים במסע לכיבוש בית המרכז והם ניצחו 2:4 את סיאטל, כריס סייל הנפלא סגר משחק שלם עם שמונה סטרייקאאוטים והבריחה של שיקגו נמשכה בזכות מינסוטה, שגברה 3:6 על קליבלנד. קנזס סיטי גברה 0:2 על אוקלנד. טקסס נמנעה מסוויפ ושמרה על פער סביר מהאיינג'לס, עם 3:7.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully