וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול וטועמה צפויים לקבל את שכרם מבקרת התקציבים

הקשרים, כמו גם תמוז ולאלה, לא קיבלו את משכורת אפריל מהפועל תל אביב. בבקרה הבהירו: ”נדאג שיקבלו את הכסף”

עורכי הדין רז בן דור ומורן מאירי המייצגים את שי אבוטבול הגישו היום (ראשון) בקשה דחופה בכתב לבקרת התקציבים של הכדורגל לשלם את שכרו של הקשר מהערבויות והכסף שנמצא בהתאחדות לכדורגל, לאחר שהקשר לא קיבל את שכרו היום מהפועל תל אביב. במכתב שנשלח דרשו עורכי הדין לשלם לאבוטבול סכום של 60,750 שקלים על פי החוזה הישן של השחקן. בנוסף, נשלח מכתב נוסף להפועל תל אביב ולבורר המקיים את הדיונים בין השחקן למועדון על אותם סכומים שזהו לטענתם עוד הפרת הסכם בין הצדדים.

כמו אבוטבול, גם סלים טועמה, מהראן לאלה וטוטו תמוז לא קיבלו את שכרם. טועמה, כמו אבוטבול גם שוחח עם הבקרה התקציבית וגם הוא צפוי לקבל את שכרו דרכה. גם החלוץ, מהראן לאלה, שחתם כבר בהפועל חיפה צפוי לפנות לבקרה התקציבית בבקשה דומה בעוד שטוטו תמוז עשוי לפנות להליכים משפטיים כנגד המועדון.

השחקנים שלא קיבלו את הכסף זועמים ואחד מהם אמר היום: "זו שכונה שבחיים לא הייתה בהפועל. הפכנו ממועדון ענק למועדון שמתנהל כמו קבוצה קטנה בלי כסף". השחקנים כאמור פנו לבקרת התקציבים, שכן יש בהתאחדות לכדורגל כספים השייכים להפועל תל אביב וערבויות שמהם השכר ישולם. כזכור, בקרת התקציבים טוענת בתוקף שיש כסף למועדון והיום אמר היו"ר עופר אורליצקי: "נדאג שהשחקנים יקבלו את המשכורות".

לגבי טועמה, לקשר הוצע חוזה לשלוש שנים על ידי מכבי פתח תקוה, אך זה סירב בינתיים להצעה וממתין להתפתחויות בהפועל. טועמה ככל הנראה ימתין עוד כחודש ימים, ואם לא יהיה שינוי והקבוצה לא תימכר, סביר להניח כי הוא יסגור בפתח תקוה או יחפש קבוצה אחרת בליגה העל.

בנושא אחר, שחקני הקבוצה עומר דמארי, טועמה ואבוטבול, הצטרפו אמש לעמותה של קבוצת הכדורסל של האדומים, שעלתה כזכור לליגת העל. השחקנים הגיעו אמש לאירוע לציון 85 למועדון הפועל תל אביב והפכו לחברים בעמותה, המונה כבר 700 אוהדים.

ד"ר משה לוינקופף התפטר מהפועל תל אביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully