וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: לוס אנג'לס עלתה ל-0:2 בגמר גביע סטנלי

3.6.2012 / 10:25

ממש כמו במשחק הראשון, הקינגס כבשו שער זהב בהארכה, ניצחו 1:2 בחוץ את הדבילס והתקרבו לתואר היסטורי

לוס אנג'לס קינגס מתקרבת בצעדי ענק לאליפות ראשונה בתולדותיה. הלילה (בין שבת לראשון), עשו המלכים את הדבר שהם יודעים לעשות הכי טוב בפלייאוף הנוכחי- ניצחו משחק חוץ. משחק מספר 2 בגמר גביע סטנלי, נגמר בדיוק כמו המשחק הראשון בסדרה, עם שער זהב של הקינגס בהארכה וניצחון 1:2 בניו ג'רזי, על הדבילס המתוסכלים, שהעלה אותם ל-0:2 בסדרה ואת מאזן החוץ שלהם בפלייאוף הזה ל-0:10 לא הגיוני. כעת, הסדרה תעבור לסטייפלס סנטר וצמד ניצחונות לעיני הקהל הביתי, יכתיר את הקינגס לאחת האלופות המפתיעות בהיסטוריה, הראשונה שמגיעה כל הדרך מהמקום השמיני מאז הוכנסה שיטת הפלייאוף החדשה.

ממש כמו במשחק הראשון, האורחים השתיקו את הקהל בפרודנשייל סנטר, כשדרו דווטי כובש אחרי 7:49 דקות שער סולו נהדר, כל הדרך מההגנה עד לרשת. ניו ג'רזי לא ניצלה שני פאואר פליי והקינגס בעצמם לא הצליחו להגדיל את יתרונם למרות אחד כזה, אבל 2:59 דקות לתוך הרבע השלישי, ריאן קרטר מצא סופסוף את הרשת של ג'ונתן קוויק ואיזן את המשחק, כשהוא מפיח תקווה בדבילס. עבור קוויק, היה זה שער ראשון שהוא סופג בשליש השלישי אחרי שבעה משחקים. את דקות הסיום של הזמן החוקי, שתי הקבוצות העבירו עם שחקן פחות ו-18 שניות לסיום דיסקית מקומית פגשה את המשקוף, אבל לא יותר מזה ושוב הארכה.

שם, קוויק, שסיים עם 32 עצירות, המשיך להיות עם ידו על העליונה מול שחקני המארחת ואחרי 13:42 דקות ארוכות ומורטות עצבים, הקינגס שוב הוכיחו איזה ווינרים הם העונה, כשג'ף קרטר מצא את הרשת וקירב את הקינגס לזכייה.

"אני חושב שאנחנו צריכים למחוק הכל ולהתרכז מחדש", אמר דווטי, שכאמור כבש את הראשון הנפלא, "צריך להגיע הביתה במחשבה שהסדרה רק מתחילה". קפטן הדבילס, זאק פרייס, לא נשבר: "הם קבוצה נהדרת, אבל זה לא כאילו שהם פירקו אותנו בשני המשחקים האלה. יהיה קשה, אבל ניתן את הכל כדי לשמור על הסיכויים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully