וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ישראל הביסה את דנמרק, ועלתה דרג באירופה

יאיר קלס

2.6.2012 / 21:51

1,500יותר מ-1,500 צופים בוינגייט עזרו לנבחרת ישראל לנצח את הדנים 0:15 ולזכות בכרטיס ששווה זהב לדרג 2B באירופה

קרנבל כחול לבן התקיים ביום שבת באצטדיון הלאומי בווינגייט כאשר 1,000 דגלי ישראל חולקו לאוהדים, שהגיעו מכל קצוות הארץ על מנת לדחוף את הנבחרת אל עבר החלום.

הפתיחה בשני המחנות נראתה מהוססת כאשר הנבחרת המקומית לחצה חזק והגיע ממש קרוב לקו, אך התקשתה להשיג נקודות ראשונות במשחק. הדנים נראו מבולבלים וכדור טועה עבר לידיים הישראליות של מתן ברוש שזינק לטריי ראשון והקפיץ 1,550 צופים ממקומם, 5:0 ישראלי. הבחורים של רענן פן לא הרפו לרגע, חילופי מסירות מצאו את רונן טולמן, שהעביר כדור ענק לאדריאן ריינסטיין שפרץ על הקו השמאלי בדרך לטריי נוסף, 10:0 ישראלי והרבה תקוות עם השריקה להפסקה.

הדנים לא וויתרו והחלו ללחוץ את ישראל בחלק המגרש שלה, הקהל נרתם לטובת המאמץ המדיני והכחולים לבנים יצאו קדימה. ההמשך המשיך להיות שקול כשההגנה הישראלית נותרת איתנה ולא אפשרה לדנים לחדור את המבצר. נבחרת ישראל יצאה להתקפה נוספת שנערכה מספר דקות כאשר בסופה, הטעייה חלומית של אדריאן ריינסטן זרקה את ההגנה הדנית לצד אחד ואת הישראלי בזינוק מרהיב מעבר לקו הטריי, כדי לקבוע 0:15 ובאותה שניה גם לפרוק את הכתף שנחבלה משחקן אורח.

נבחרת ישראל השכילה לשמור על היתרון עד לשריקת הסיום שנתנה את האות לפתיחת בקבוקי השמפנייה, חלוקת חולצות האליפות, והחגיגות על כר הדשא נמשכו עד השעות המאוחרות. שני שחקני נבחרת דנמרק נאלצו לקבל טיפול מעמיק ופונו לבית החולים. מתן ברוש אמר בסיום: "אחד על אחד כל שחקן דני טוב מהישראלי, אבל כנבחרת אנחנו מעצמה ולא השארנו להם סיכוי".

ראגבי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully