וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה ללנגפורד שתממש את האופציה עליו

2.6.2012 / 20:20

הצהובים צפויים לשלם לגארד 1.1 מיליון דולר לעונה, על פי סעיף בחוזהו. יחד עם זאת, לנגפורד ממתין להצעות גבוהות יותר

מכבי תל אביב ממשיכה בניסיונותיה לשמור על מי שאפשר מהסגל הקיים. היום (שבת) הודיעו הצהובים לסוכנו של קית' לנגפורד כי בכוונתם לממש את האופציה בחוזה ולהשאירו גם בעונה הבאה. על פי החוזה, לנגפורד אמור להשתכר 1.1 מיליון דולר בעונה. יחד עם זאת, גורם במכבי אמר היום ש"עדיין אין סיכום בין מכבי לשחקן".

למרות כוונתה של מכבי לממש את האופציה, בין סוכנו של לנגפורד והמועדון מתקיים מו"מ ממושך והצדדים טרם הגיעו להסכמה. מכבי רוצה להחתים את הגארד על חוזה לשנתיים כשבין הצדדיים קיימים עדיין פערים כספיים. השחקן אף ממשיך לבחון הצעות נוספות, כשהוא יכול עדיין להשתמש בסעיף היציאה שלו בחוזה במידה שיקבל הצעה כספית גבוהה יותר מקבוצה אחרת.

גם בסביבתו של השחקן הסבירו הערב בשיחה עם וואלה! ספורט: "יש ללנגפורד סעיף יציאה החוזה. הוא עדיין בוחן הצעות מקבוצות אחרות ומעבר לחוזה שקיים , אין סיכום חדש בין מכבי לבינו".

לנגפורד בן ה-28, שמתנשא לגובה 1.93 מטר, הגיע למכבי תל אביב מעט לאחר פתיחת העונה החולפת ורשם ביורוליג ממוצעים של 10.8 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק. בסדרת רבע הגמר מול פנאתינייקוס קלע לנגפורד 13.4 נקודות למשחק, כששני המשחקים הטובים ביותר שלו היו הראשון בו קלע 21 נקודות (ומכבי הובסה) והשני בו קלע 17 נקודות וחטף גם שלושה כדורים. בליגת העל רשם 13.8 נקודות למשחק בעונה הסדירה, קלט 3.8 ריבאונדים ומסר 3.1 אסיסטים. בפלייאוף רשם ממוצעים של 15.8 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully