וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליות כסף לארשנסקי ופולק במדריד

2.6.2012 / 17:51

שני הג'ודאים המועמדים להגיע ללונדון 2012 הרשימו בבירת ספרד, שגיא זכה בארד על חשבון פלאלישווילי במשקל 73 ק"ג

הג'ודאים הישראלים זכו היום (שבת) בארבע מדליות בתחרות מסבב גביע העולם שהתקיימה במדריד. טומי ארשנסקי (עד 60 ק"ג) וגולן פולק (עד 66 ק"ג), שמועמדים לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בלונדון וממתינים לועדת חריגים, זכו במדליית כסף במשקלים שלהם. שגיא מוקי (עד 73 ק"ג) ואורי ששון (מעל 100 ק"ג) זכו במדליית הארד.

ארשנסקי פתח את התחרות מול פרנסיסקו גאריגוס המקומי, והשיג נגדו פעמיים וואזארי. בסיבוב השני הוא הסתפק ביוקו בדרך לניצחון על יניסלב גרצ'ב הבולגרי. בחצי הגמר פגש ארשנסקי את תומאס קאדו-דוק הצרפתי וניצח אותו באיפון. בקרב על מדליית הזהב הפסיד ארשנסקי לארסן גלסטיאן הרוסי, לשעבר מדליסט ארד באליפויות העולם ואירופה, שגבר על הישראלי באיפון. גלסטיאן ניצח בסיבוב הראשון גם ישראלי אחר, עידו בר.

גולן פולק (עד 66 ק"ג) שמקומו בלונדון 2012 כמעט מובטח, פתח בניצחון באיפון על חיימה מאטה מארובה. בסיבוב השני הוא ניצח בזכות יוקו את קונאר קופס ההולנדי, אלוף אירופה עד גיל 20. בסיבוב השלישי ניצח פולק באיפון את סרג'יו אולייניץ' מפורטוגל. בחצי הגמר פגש פולק את מקסים לה גואנביק הצרפתי, וניצח גם אותו באיפון. בקרב הגמר נכנע פולק למוסה מוגושקוב הרוסי, מדליסט הארד מאליפות העולם ואחד הג'ודאים הבכירים בעולם במשקל הזה, שניצח את פולק באיפון אחרי 1:28 דקה. אותו מוגושקוב ניצח בסיבוב השני את טל פליקר הישראלי, אחרי שזה גבר בסיבוב הראשון על אליו ורדה האיטלקי באיפון. ישראלי נוסף, פליקס מיכאלובסקי, הפסיד בסיבוב הראשון ליריב צרפתי.

סוסו פלאלישווילי (עד 73 ק"ג) שגם הוא צפוי להתחרות בלונדון 2012, הגיע לקרב על מדליית הארד בקטגוריית המשקל שלו אבל לא התייצב אליו בגלל פציעה, והפסיד למעשה דווקא לחברו מנבחרת ישראל, שגיא מוקי. עוד לפני כן גבר פלאלישווילי על יריבים מספרד, איטליה ובלגיה בעוד שמוקי ניצח יריבים מצרפת, אלג'יריה, ספרד ובריטניה. ואדים גושין ויאיר סבידרסקי הפסידו בסיבוב השני בקטגוריה הזאת.

אורי ששון (מעל 100 ק"ג) זכה במדליית הארד. הוא פתח בניצחונות על יריבים מהולנד וספרד, ובחצי הגמר הפסיד לאלכסנדר מיכאילין הרוסי בניקוד זהב. בקרב על מדליית הארד גבר ששון באיפון על רוי מייר ההולנדי, לשעבר אלוף אירופה עד גיל 20.

הישג מרשים נוסף רשמה גם שירה ראשוני, שזכתה במדליית הארד בתחרות מסבב גביע העולם לנשים בבוקרשט, רומניה. ראשוני (עד 48 ק"ג) גברה על יריבה מרומניה, הפסידה בחצי הגמר לבלגית וגברה על בריטית בקרב על מדליית הארד. גילי כהן (עד 52 ק"ג) ניצחה רומניה והפסידה לפורטוגלית, נועה שניר (עד 57 ק"ג) הפסידה בסיבוב הראשון לרומניה.

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully