וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של בלו: "הוא לא ישחק כדורסל בחודשים הקרובים"

2.6.2012 / 10:12

הסוף לסוגיית בלו הגיעה לסיומה? סוכנו של השחקן הודיע למכבי ת"א כי השחקן החליט להירשם ללימודים בארה"ב ולא צפוי לחזור

בזמן שמכבי תל אביב מתחילה לחשוב על הרכבת הפאזל לעונה הקרובה, נדמה שלפחות לגבי סוגיה אחת היא כבר קיבלה תשובה: סוגיית דייויד בלו. השחקן, שרמז במהלך העונה האחרונה יותר מפעם אחת כי יכול מאוד להיות שהוא יעשה פסק זמן מהכדורסל וישוב לארצות הברית, העביר באמצעות סוכנו סטיבן יומן מסר לאלופה הישראלית. יומן הודיע לצהובים כי בלו החליט להירשם ללימודים בארצות הברית וכי הוא לא רואה את עצמו משחק כדורסל בחודשים הקרובים.

במכבי תל אביב הודיעו כי בהתאם להודעה הזו הם מתכוונים לבנות את התוכניות שלהם לקראת העונה הקרובה. כזכור, ב-28 למאי קיימנו ראיון בלעדי עם בלו שבו הוא חשף את המחשבות והתוכניות שלו לעתיד. "אני חושב שהשימוש במושג 'פרישה' בהקשר שלי לא נכון. בעבורי זה יותר להיות שחקן חופשי ולחקור את האפשרויות שעומדות בפניי – ואחת מהן היא לקחת הפסקה מכדורסל. אני עומד להיות בן 32, וכשאני אומר 'לקחת הפסקה' אנשים חושבים על פרישה, אבל אני מתכנן להישאר בכושר מצוין. כל התוכנית שלי היא לסיים את הלימודים כדי שאם יהיו לי יעדים לאחר הכדורסל, אוכל להגשים אותם. אולי בששת החודשים הקרובים אתמיד בלימודים, ולאחר מכן אני רוצה לשוב לאירופה ולשחק כדורסל בדצמבר".

למרות הודעתה של מכבי תל אביב, יש לציין כי לא ברור איזו הצעה כספית הגישה מכבי תל אביב לשחקן, כך שמעבר להצהרות על רצון הקבוצה כל כך שהשחקן יישאר, לא ברור אילו אמצעים נקטה הקבוצה בפועל בכדי לשכנעו להמשיך בקבוצה. בכוונת ראשי המועדון לסיים כעת את המגעים עם סילבן לנדרסברג, שעימו מרבית התנאים כבר סוכמו.

בתוך כך, הנהלת הדאבליסטית תיפגש בימים הקרובים עם הרכז יותם הלפרין, במטרה לסכם עימו על חוזה ארוך טווח. הלפרין, ששוחרר מספרטק סנט פטרסבורג הרוסית, מוערך מאוד על ידי בלאט ולאחר שהצדדים יבדקו היטב את סוגיית המס בענייניו, הוא צפוי להצטרף לקבוצה.

דיוויד בלו: "לא מעריכים אותי באירופה"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully