וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: האלוף במשקל כבד

1.6.2012 / 10:11

פרינס פילדר הפך לשני בהיסטוריה במשקלו שחובט ל-10 טריפלים, דטרויט ניצחה 3:7 בבוסטון. סוויפ למילווקי על הדודג'רס

ערב קצרצר ביותר עבר על ליגת ה-MLB הלילה (בין חמישי לשישי), כששלושה משחקים בלבד נערכו ברחבי המדינה, אחד ב-AL ושניים ב-NL.

באמריקן, דטרויט עצרה מעט את ההתקדמות של בוסטון ונמנעה מסוויפ בפנווי, עם ניצחון 3:7. מקס שרצר נתן שישה ושישה על הגבעה עבור הטייגרס, שנאבקים על מיקומם בבית המרכז. קווינטון ברי נתן שלוש חבטות למנצחים, כמו גם דלמון יאנג, שהומראן שלו באינינג השמיני די סגר את המשחק. פרינס פילדר סיפק בעצמו שתי הכנסות רצים, כמו גם את הסטטיסטיקה המיוחדת שאומרת שהוא השחקן השני בלבד בתולדות המשחק, ששוקל למעלה מ-125 קילו ומחזיק בעשרה טריפלים בקריירה. הראשון אגב, הוא אדם דאן, אם תהיתם. בבוסטון, ג'וש בקט נתן שבעה, אבל רק סטרייקאאוט אחד ורשם הפסד חמישי העונה. הומראן עשירי לג'ראד סלטאלמאקיה.

ב-NL, קרלוס גונזאלס המשיך ללהוט עם הומראן נוסף, מספר 14 שלו וקולורדו כולה הגיבה בהתאם עם 5:11 על הראש של יוסטון, שממשיכה לאבד גובה. מי שעוד לא ממש מסתדרים בתקופה האחרונה הם הדודג'רס. לאחר שמאט קמפ רק חזר וכבר נפצע שוב (ייעדר כחודש), הקבוצה מעיר המלאכים חטפה סוויפ כואב בבית ממילווקי, שניצחה גם את המשחק הרביעי בסדרה, 2:6. זאק גריינקי ניצח עם שישה ושבעה. צ'אד בילינגסלי הפסיד למרות שישה ושמונה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully