וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מהראן לאלה חתם לעונה אחת

החלוץ בן ה-30 עוזב את הפועל תל אביב אחרי ארבע עונות וחוזר לקבוצה בה שיחק בנוער. "שמח לחזור", אמר השחקן

החלוץ מהראן לאלה חתם לעונה אחת בהפועל חיפה ויהיה שחקן הרכש הראשון של האדומים בעידן ניר קלינגר. לאלה עוזב את הפועל תל אביב בה שיחק בארבע העונות האחרונות ויגיע לכרמל בהעברה חופשית אחרי שחוזהו הסתיים. למעשה, לאלה חוזר לקבוצה בה גדל במחלקת הנוער ובמדיה שיחק בעונת 2005/6 בליגה הלאומית.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ ברך את מהראן לאלה ואמר: "זהו שחקן בית נוסף שמצטרף למשפחת הפועל חיפה". לאלה עצמו אמר: "שמח לחזור למועדון בו עשיתי את צעדי הראשונים".

פארס לאלה, סוכנו ודודו של השחקן, אמר היום: "אנחנו מרוצים מההחלטה. הפועל חיפה הראתה הכי הרבה רצינות מכל הקבוצות ולכן החלטנו לחתום שם. מהראן חוזר למקום בו הוא התחיל את הקריירה ואנחנו מאושרים על כך ומקווים שתהיה לו עונה הרבה יותר מוצלחת מהקודמת והוא והפועל חיפה יצליחו להגיע להישגים שהמועדון לא ידע בשנים האחרונות".

לאלה, 30, כבש בעונה שעברה ארבעה שערי ליגה בלבד. במהלך העונה הביע לא אחת את אכזבתו ממעמדו המקצועי בקבוצה וסיפר כי הוא פגוע מהתנהלות ההנהלה כלפיו. כבר המלך העונה קיבל השחקן את ההחלטה העקרונית לעזוב את הפועל תל אביב בסיום העונה ובסופו של דבר החליט לבחור בקבוצת נעוריו, הפועל חיפה, על פני הצעות אחרות מליגת העל ביניהן עירוני קרית שמונה, מכבי נתניה והפועל באר שבע.

לאלה בראיון: "שחקנים ירדו עלי שאני ממשיך להתאמן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully