וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון תכניס לפרננדס סעיפי משמעת נוקשים

31.5.2012 / 17:21

הארגנטינאי שסיכם יחמיץ את שלושת משחקי תחילת העונה. יחזקאל מעוניין לצרף בלם, מנשרוב צפוי לחתום בשבוע הבא

לאחר שאתמול (רביעי) סיכמו על הקשר-חלוץ הארגנטינאי אדריאן פרננדס, בעירוני ניר רמת השרון זוכרים היטב כי השחקן, שהורחק משבעה משחקים עקב התקרית בוינטר במשחק בין הפועל רמת גן לבני לוד ועדיין נותרו לו שלושה משחקי ליגה לרצות, עשוי לשלם ביוקר על כל הרחקה בעונה הבאה ומתכוונים להכניס לו מספר סעיפים משמעת קשים על מנת לגרום לו להימנע מכל התנהגות לא ספורטיבית. ברמת השרון אמרו: "זה לא עניין רק של היעדרות ממשחקים, אנחנו מתעסקים פה בחינוך ועיקר ההשקעה כאן היא בילדים וכל מי שישחק כאן יהווה דוגמא או שלא יהיה".

המאמן ניסן יחזקאל, ששהה בבולגריה בכדי לעקוב אחר שחקנים, שמע תשבוחות רבות על פרננדס ששיחק לפני כן שלוש שנים במדינה. יחזקאל מעוניין לצרף לקבוצה בלם נוסף שייתן תחרות לסביטי ליפנייה ויניב לביא, מה גם שהשניים סבלו מפציעות בחלק השני של העונה והמאמן לא רוצה להיתקע ללא בלם מנוסה. מעבר לכך, עמיר נוסבאום עדיין לא חתם על חוזה ובמועדון רוצים להחתימו כמו גם את נאור פסר שמתקשה לקבל את השחרור ממכבי פתח תקוה.

תום מנשרוב צפוי לחתום בתחילת השבוע הבא על חוזהו בקבוצה ויהיה לרכש הישראלי הראשון של רמת השרון. מעבר למנשרוב ופרננדס, מתכוונים בקבוצה לצרף שלושה זרים ושחקן קישור קדמי אחד, אסי בלדוט או ברוך דגו שייתכן וימשיך.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של פרננדס

עירוני ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully