וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא הבלגן: אלי טביב המריא לגרמניה

השחקנים ממתינים למשכורות ושירזי ממתין לפגישה בעניין התקציב, אבל הבעלים המריא לחו"ל. שחקנים ואוהדים זועמים

בזמן שהפועל תל אביב נמצאת בבלגן ניהולי והמשכורות עדיין לא שולמו לשחקנים, אלי טביב המריא היום (חמישי) למינכן ואמור לשוב לארץ רק בעוד מספר ימים. בימים האחרונים הבעיות נמשכות אבל נראה שטביב לא ממש מתרגש מהעובדה שאת משכורות השחקנים הוא טרם העביר, והיום הוא הצליח לעורר את זעמם של מספר שחקנים, אוהדים וראשי המחאה, שכרגע נראים אובדי עצות.

כידוע, טביב הבטיח להיפגש עם ניצן שירזי ויעקב הלל כדי לדון על התקציב לעונה הבאה, אבל בשל נסיעתו הפגישה המתוכננת שוב תידחה, מה שיביא לעיכוב נוסף בסגירת מחנה האימונים לעונה הבאה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בקרת התקציבים היא זו שאמורה לשלם את המשכורות לשחקנים באמצעות הערבויות שהופקדו בתחילת השנה. בכל מקרה, כרגע קיים חוסר ודאות ולא נמצא פיתרון באופק.

אם לא די בכך, עיריית תל אביב מעוניינת להפסיק את פעילותה של הפועל תל אביב במתחם חודורוב מאחר ולטענתה המועדון לא עמד בהסדר מולה. העירייה דרשה מהפועל תל אביב לערוך מספר שיפוצים במקום על מנת לתקן את הליקויים ולאחר שזו לא עמדה בדרישות, מבקשת העירייה להפסיק את פעילות המועדון במתחם. בהפועל תל אביב מנסים כעת לשלוח מסרים מרגיעים, אך אם הליקויים לא יתוקנו בימים הקרובים, סביר להניח שהקבוצה תצטרך למצוא מתחם אימונים אחר.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully