וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: 0:1 ללוס אנג'לס בגמר גביע סטנלי

31.5.2012 / 11:00

הקינגס המשיכו את הפלייאוף המדהים שלהם עם ניצחון 1:2 על ניו ג'רזי משער זהב בהארכה. המאזן שלהם בחוץ עד כה: 0:9

אי אפשר להגיד שזה לא היה צפוי. בפעם הרביעית ברציפות בפלייאוף 2012 של ליגת ה-NHL, המדורגת 8 ונציגת המערב לפלייאוף, לוס אנג'לס קינגס, ניצחה את משחק מספר 1 בחוץ ועלתה ל-0:1 בסדרה. הקורבן הפעם היו ניו ג'רזי דווילס, שבעצמם הפתיעו כשהגיעו למעמד הגמר של הסטנלי קאפ מהמקום השישי במזרח, אבל נכנעו לריצה המדהימה של הקינגס, שניצחו 1:2 דרמטי ביותר, משער זהב בהארכה. אחרי הניצחון הזה, מאזן החוץ של המלכים בפלייאוף עומד על 0:9 מדהים.

הקינגס חולמים להיות המדורגת 8 הראשונה מאז הוכנסה השיטה החדשה לפלייאוף, שמניפה את גביע האליפות (שיהיה הראשון בצולדות המועדון) והדרך לשם החלה בניצחון הזה בפרודנשייל סנטר בניוארק, מול הקבוצה שגברה עליהם פעמיים במהלך העונה הסדירה.

אחרי כמעט עשר דקות של משחק, קולין פרייז'ר השתיק את האוהדים המקומיים וכבש ראשון עבור הקינגס, מאסיסט של ג'ורדן נולאן. מיד לאחר מכן, דסטין בראון מהקינגס נשלח החוצה לשתי דקות, אבל ניו ג'רזי לא ניצלה זאת ולוס אנג'לס שמרה על היתרון. בשליש הבא, כל קבוצה זכתה בפאואר פליי, אך הוא שוב לא נוצל, אלא ש-1:12 בלבד לסיום השליש, אנטון וולצ'נקוב מצא את הרשת והשווה. בשליש הבא לא הובקעו שערים והמשחק הלך להארכה, שם כידוע, שער שווה ניצחון. מי שהשיג אותו כעבור 8:13 דקות היה אנזה קופיטאר, שסידר את ניצחון החוץ הדרמטי הזה, בשער יפהפה אחרי שעבר את השוער.

"זה הישג ענק לקחת את הביתיות כבר במשחק הראשון", אמר בסיום קפטן הקינגס דסטין בראון, "אם נמשיך לשחק את המשחק שלנו ולעשות את הדברים נכון, יהיה להם קשה לחזור". השוער המארח מרטין ברודר, שעצר 23 כדורים, אבל פיספס בגדול בשער המכריע, אמר: "כל הפסד בשלב הזה הוא קשה לעיכול, כי זה מרחיק אותך מהחלום. אבל יש עוד שישה משחקים בסדרה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully