וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אין עשן בלי אש

31.5.2012 / 10:56

ג'סטין סמוק הצעיד את סיאטל ביום ענק ל-8:21 מדהים בארלינגטון על האקסית טקסס. ג'נקרלו סטנטון ממשיך ללהוט

העובדה שביום נתון בבייסבול כל תוצאה אפשרית, היא לא חדשה בכלל. אבל יש דברים שפשוט אי אפשר להיות מוכנים אליהם. למשל, ה-8:21 המטורף של סיאטל מול טקסס הלילה (בין רביעי לחמישי). אה, כן, המשחק נערך בארלינגטון. לפני המשחק הזה, סיאטל הכניס העונה 3.7 ריצות בלבד למשחק ודורגה במקום ה-22 בליגה בקטגוריה זו, ככה ששום דבר לא יכול היה להכין את באי האצטדיון ההמומים ל-0:17 אליו היא עלתה כבר באינינג הרביעי. הריינג'רס שמו שבע ריצות רצופות ואולי עוד חלמו על קאמבק משוגע, אבל ג'סטין סמואק לא נתן לזה לקרות. שחקן הבסיס הראשון ירה לצמד הומראנים, כל אחד מהם בן שלוש ריצות. חסוס מונטרו הכניס ארבעה בשלוש חבטות והמארינרס חגגו עם 20 חבטות בסך הכל. מי שהיו בצד החוטף הם דרק הולנד, שיצא אחרי אינינג ושני שליש עם שמונה ריצות בשק שלו ומחליפו יושינורי טטיאמה, ששרד רק שני שליש אינינג וחטף שש ריצות.

עוד ב-AL: היאנקיז הצליחו להימלט מסוויפ וציננו מעט את האיינג'לס עם 5:6. הומראן 16 לרובינסון קאנו. הרד סוקס ממשיכים להתקדם וקיבלו הומראנים מדייויד אורטיז שלא מפסיק להפציץ ווויל מידלברוקס וקווין יוקוליס, כדי לנצח 4:6 את דטרויט. בטורונטו ירו לארבעה סולו הומראנים כולל מספר 17 של אדווין אנקרנסיון כדי לנצח 1:4 את בולטימור הדועכת. הוויט סוקס כבר עם שמונה ניצחונות רצופים, אחרי 3:4 גדול בטמפה ביי. פרנסיסקו ליריאנו עם שישה ותשעה, הוביל את מינסוטה להשתקה של אוקלנד וניצחון 0:4 וקנזס סיטי הפתיעה עם 3:6 בקליבלנד.

ב-NL: אחרי הרצף האיום של הקאבס, עכשיו מגיע תורו של רצף חיובי, עם סוויפ על סן דייגו. דרווין ברני הביא את הניצחון הלילה עם ווק אוף הומראן ו-6:8 בסיום. אי. ג'יי. בארנט נתן שבעה חזקים וגבר על שבעה טובים של ג'וני קווטו, פיטסבורג ניצחה 1:2 את סינסינטי. פרדי פרימן, שסבל מבעיות ראייה והחמיץ מספר משחקים, שב לליינאפ של אטלנטה וירה להומראן בניצחון 7:10 על סנט לואיס. קליף לי נותר ללא ניצחון העונה, אבל שש ריצות באינינג התשיעי עשו את העבודה עבור פילדלפיה, שניצחה 6:10 את המטס, אצלם חבט לוקאס דודה לצמד. ג'נקרלו סטנטון הוא ללא ספק השחקן החם בליגה והומראן מספר 12 שלו בחודש מאי נתן למיאמי 3:5 על וושינגטון. ערב ענק היה גם לקרלוס גונזאלס, שירה לשלושה הומראנים רצופים. מייקל קדאייר הוסיף גראנד סלאם וקולורדו הביסה 5:13 את יוסטון. מאט קמפ רק חזר וכבר נפצע שוב, הדודג'רס המשיכו את התקופה החלשה עם הפסד ביתי 6:3 למילווקי. טים לינסקאם האומלל ספג הפסד שישי העונה. הפעם הוא אומנם היה טוב עם שבעה ושישה וריצה אחת בלבד, אבל אריזונה ניצחה את סן פרנסיסקו 1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully