וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הבקרה עשויה לשלם משכורות לשחקנים

במידה שהמועדון לא יעביר את משכורות אפריל לעובדי המועדון, בקרת התקציבים תשתמש בערבויות על מנת לעשות את זה

המצב בהפועל תל אביב הולך ומסתבך ונראה כי קיץ ארוך עומד בפני המועדון אם רוכש לא יגיע. בקרת התקציבים הודיעה היום (רביעי) שאם הפועל לא תשלם את שכר השחקנים, היא תעשה זאת בעצמה מכיוון שלאדומים אין בעיה כספית שלא מאפשרת תשלומים אלה.

בכלל, ראשי הבקרה לא מבינים למה המשכורות לא עברו עדיין לשחקנים, אך שם ימתינו עד שהכסף שאמור להגיע מהטוטו להתאחדות ואז לקבוצות יגיע. אם הפועל לא תשלם גם אז, הבקרה היא זו שתעביר את הכספים לשחקנים.

מעבר לכך, כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, ראשי המחאה בשילוב של אנשי עסקים ימשיכו להפעיל לחץ על השחקנים בימים הקרובים לא לעזוב את המועדון. האוהדים כבר שוחחו בנושא עם מספר עורכי דין והם התלהבו מהרעיון החדש שעלול לגרור את אלי טביב למערכה ארוכה מולם שבסופו של דבר הוא לא יוכל להרוויח ממכירת הקבוצה. בנוסף, המאבק גם עשוי להגיע לבתי הדין האזרחיים שכן כל המהלך של טביב והעובדה שרוצה לערוך מכירת חיסול במועדון, נבדק משפטית.

עוד בעניין, מבדיקה גם עולה כי כרטיס השחקן של אפולה אדל כלל אינו שייך למועדון ולמרות הצהרות מצד הפועל על מכירתו, האדומים סך הכל יכולים להתיר את חוזהו העומד על 400 אלף יורו, אך הקבוצה לא תקבל תמורה על מעברו. בתוך כך, מאמן האדומים ניצן שירזי נפגש היום עם קשר הקבוצה סלים טועמה וביקש ממנו להמתין ולא לסגור עם קבוצות אחרות. שירזי אמר לו כי הוא מעוניין בו גם לעונה הבאה.

בצד הבלגן בקבוצה הבוגרת, לפחות במחלקת הנוער החלו לקבל החלטות. הקבוצה מינתה את אמנון רז ליו"ר מחלקת הנוער, לאחר שיעקב הילל סירב לתפקיד לאור הקיצוץ הצפוי במחלקה. בנוסף, המחלקה תעשה שימוש במגרש של מועדון הכדורגל שמשון תל אביב הממוקם בספורטק בצפון תל אביב. הפועל הגיעה לסיכום על שימוש במתקן לארבע שנים הקרובות.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully