וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלכסנדר צקולייבס מועמד

החלוץ שהיה קרוב בשנה שעברה לזכות בנעל הזהב באירופה וכבש 46 שערים בעונה באסטוניה עשוי להיכנס למו"מ בקרוב

האם אחד ממתחרי נעל הזהב באירופה ינחת בישראל בקיץ? לוואלה! ספורט נודע כי החלוץ הלטבי אלכסנדר צקולייבס (26) שמשחק בחצי השנה האחרונה בפ.צ ואלטה ממלטה הוצע להפועל חיפה והמאמן ניר קלינגר שהתלהב מהצעה, אמור להחליט האם להיכנס עימו למשא ומתן עד סוף השבוע.

צקולייבס, המיוצג על ידי הסוכן משה הר-אדיר, עלה לכותרות באירופה בעונה שעברה (2010/11) בה הוא כבש 46 שערי ליגה ב-35 הופעות בליגה האסטונית והתמודד בשלב מסוים על נעל הזהב האירופאית. צקולייבס שיחק בעבר גם במולדתו לטביה וכן באיסלנד ובליגה השלישית בצ'כיה, אבל הוא מעולם לא לבש את מדי נבחרת לטביה הבוגרת. בנבחרת הצעירה הוא הופיע ארבע פעמים וכבש שער אחד.

קלינגר אמנם עסוק בהחתמת הסגל הקיים של הפועל חיפה, אך מעוניין להביא לפחות שני זרים נוספים להפועל חיפה, ביניהם בלם וחלוץ נוסף, אם יובל אבידור לא יחתום בקבוצה בסופו של דבר ויעבור לשחק באירופה, כאשר סיכויים גבוהים שצקולייבס יהיה מחליפו של החלוץ.

מעבר לזה, בקבוצה עוסקים בימים האחרונים במאבק האוהדים שהחל כנגד יואב כץ במסיבת העיתונאים. בחיפה מקבלים בסקפטיות גדולה את הטענה שיוסי מאור מעוניין לרכוש את הקבוצה ודורשים לראות הצעה חתומה על ידו. בכל אופן, כץ שלח מסר חד משמעי שהקבוצה לא עומדת למכירה ונראה כי גם המאבק הזה הולך להיות ארוך, בדומה למתרחש בהפועל תל אביב.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully