וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: אדריאן פרננדס חתם לעונה אחת

30.5.2012 / 12:50

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ הארגנטינאי של הפועל רמת גן מצטרף לקבוצה של ניסן יחזקאל. פערים גדולים עם בלדוט

ברמת השרון עושים מאמצים גדולים לשמור על הסגל הקיים ולהתחזק לקראת העונה הבאה. חלוצה של הפועל רמת גן בעונה האחרונה אדריאן פרננדס חתם היום (רביעי) על חוזה לעונה אחת, כאשר על מועמדותו פורסם לראשונה הבוקר בוואלה! ספורט.

לפרננדס הייתה עונה מצויינת בהפועל רמת גן, אך הוא העיב עליה עם התקרית האלימה בוינטר במשחק מול בני לוד, תקרית בה היה לו חלק מרכזי ובעקבותיה הורחק לשישה משחקים, כאשר עד עתה ריצה שלושה מהם ושלושה נוספים ירצה כשחקן רמת השרון.

מעבר לפרננדס, במועדון עדיין רוצים לראות את אסי בלדוט חותם אך בשלב זה הפערים בין הצדדים גדולים. בלדוט דורש שכר של כ-120 אלף דולר נטו למועדון וברמת השרון מציעים לשחקן 25% פחות ובמידה ולא יתגמש הוא לא יוחתם. גם שמו של פיני בלילי עלה במועדון בימים האחרונים אך בשלב זה המאמן ניסן יחזקאל מתמקד בנסיונות לצרף חלוץ זר.

מי שסיכם בקבוצה וצפוי לחתום בימים הקרובים הוא תום מנשרוב, שזאת לו קדנציה שנייה במועדון לאחר ששיחק בקבוצה כאשר הייתה בליגה השנייה. פביאן סטולר כרגע ירד מהפרק בשל עלותו הגבוהה, כאשר מספר שחקנים כמו עשהאל בן שבת רוצים שידרוג בשכרם ובשלב זה מאיר יצחקי מסרב לעשות זאת "יהיה קיץ ארוך ומתיש כמו כל שנה" סיכמו ברמת השרון.

לידיעה הראשונית על המגעים עם אדריאן פרננדס

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully