וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חושבים חיובי

30.5.2012 / 8:31

בוסטון ניצחה 3:6 את ורלאנדר ודטרויט ועלתה לראשונה העונה למאזן חיובי. מיאמי הלוהטת משפרת עמדות ב-NL מזרח

אנחנו קצת יותר מחודש וחצי מפתיחת עונת ה-MLB, והטבלאות בבתים מעולם לא נראו טוב יותר. במיוחד אמורים הדברים לגבי ה-AL מזרח וה-NL מזרח, בהם הפער בין הראשונה לאחרונה מגיע עד ארבעה משחקים.

ב-AL מזרח, בוסטון הצליחה, סופסוף, לעלות למאזן חיובי לראשונה העונה, לאחר שגברה על ג'סטין ורלאנדר ודטרויט 3:6. דיוויד אורטיז חבט להומר ולשני דאבלים, דניאל בארד זכה בניצחון. ורלאנדר הרשה עשר חבטות וחמש ריצות ביום נדיר בחולשתו.

הרד סוקס ניצלו הפסדים של מרבית הקבוצות מעליהם. טורונטו גברה במפגש תוך-ביתי על בולטימור 6:8, כשהיא מתגברת על שני הומרים של אדם ג'ונס המצוין. שיקגו וייט סוקס החמה קלקלה להידקי מאטסוי בכורה חלומית בטמפה ביי. מאטסוי חבט להומר על פיל האמבר, אבל הגרביים הגיבו עם חמש ריצות על ג'יימס שילדס באינינג השישי וניצחו 2:7. האמבר סגר שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים, הווייט סוקס העפילו לראש טבלת בית המרכז.

לוס אנג'לס איינג'לס שוב גברה על ניו יורק יאנקיז, הפעם 1:5, אף שהתבשרה שג'רד וויבר נוחת ברשימת הפצועים, בשל פציעה בגב התחתון. אלברט פוחולס ירה להומר, מארק טרמבו הרותח הוסיף אחד ודני הארן המשתפר רשם הופעה משובחת שנייה ברציפות עם שבעה ושבעה. קנזס סיטי שפכה שבע ריצות בשני אינינגים על ג'סטין מסטרסון מקליבלנד, בדרך לניצחון 2:8.

ג'ייסון ורגאס, המגיש האנדר-רייטד של סיאטל, נותן בשקט עונה סולידית. ורגאס לא נבהל מהמפלצות של טקסס וזכה בארלינגטון בניצחון 3:10 על סקוט פלדמן והריינג'רס. הוא עשה זאת הודות לשישה אינינגים ושני שליש טובים ולהומר של ג'ון ג'ייסו. מינסוטה גברה על אוקלנד 2:3.

ב-NL, מיאמי גברה על וושינגטון 1:3 והפער מהנשיונלס בצמרת בית המזרח צומק למשחק וחצי. שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לאניבל סאנצ'ז, שמירה תשיעית העונה להית' בל. אטלנטה ניצחה את סנט לואיס 4:5 בסיוע הומר בן שלוש ריצות של דני אגלה. ומה תגידו על המטס? ניו יורק נמצאת גם היא בצמרת הגבוהה אחרי ניצחון 3:6 על פילדלפיה השבוזה. ג'רמי הפנר זכה בניצחון ראשון במייג'ורס, ג'ו בלנטון עם ההפסד.

במערב, סן פרנסיסקו ממשיכה לצמק את הפער מהדודג'רס. הג'איינטס ניצחו 1:3 את אריזונה וניצלו הפסד ביתי של לוס אנג'לס, 2:1 למילווקי. סינסינטי הביסה בפיטסבורג את הפייראטס 1:8 כדי להגדיל את יתרונה בפסגת בית המרכז ל-1.5 משחקים, תשעה אינינגים משובחים עם חמישה סטרייקאאוטים להומר ביילי. שיקגו קאבס גברה על סן דייגו 3:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully