וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם בלי שווינשטייגר יש להם מספיק שחקנים מבאיירן"

29.5.2012 / 22:02

בנבחרת ישראל לא מתרגשים מהיעדרותו הצפויה של הקשר הגרמני. 45 אלף צופים צפויים. אבוקסיס יעקוב אחרי אזרבייג'אן

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק האימון המסקרן שלה, מול נבחרת גרמניה החזקה, שייערך בלייפציג, ביום חמישי (21:30). הנבחרת נחתה הערב (שלישי) בגרמניה ומחר (17:30), היא תקיים מסיבת עיתונאים ואימון מסכם לקראת המשחק.

כזכור, הנבחרת קיימה הבוקר אימון, ממנו עולה כי המאמן אלי גוטמן יערוך שני שינויים בהרכב. רמי גרשון צפוי להחליף את שמואל שיימן הפצוע בעמדת המגן השמאלי ואביחי ידין את חברו להפועל תל אביב עומר דמארי. גוטמן יפתח ככל הנראה במערך שכולל את ביברס נאתכו, ערן זהבי וידין יחד במרכז הקישור. מאור מליקסון ויוסי בניון ישלימו את החולייה האמצעית וישחקו מתחת לאיתי שכטר, שיפתח כחלוץ בודד.

שחקן בנבחרת אמר אתמול לקראת המשחק: "גם אם נחזור עם שני הפסדים ונשחק כמו שגוטמן רוצה, זה עדיף על כל תוצאה אחרת. מה שחשוב במחנה הזה הוא השיטה, ועד עכשיו רוב השחקנים כאן יודעים בדיוק מה גוטמן רוצה". המאמן שוחח עוד אתמול עם שחקני הנבחרת ואמר להם: "גרמניה לא תרצה להפסיד בפעם השנייה, במשחק הכנה אחרון לפני היורו. אני משוכנע שהם יבואו לנצח את המשחק. צריך לזכור ששחקני באיירן מינכן מצטרפים אליהם". במחנה הנבחרת לא מייחסים חשיבות רבה לעובדה שקשר הבאוורים בסטיאן שוויינשטייגר, לא ישחק. "יש להם מספיק שחקנים מבאיירן", אמר שחקן בנבחרת.

עוזר המאמן יוסי אבוקסיס, טס הערב ממחנה האימונים של הנבחרת, שנערך באוסטריה לפרנקפורט, שם יצפה ביריבה הראשונה של ישראל בקמפיין מוקדמות המונדיאל, אזרבייג'אן, שתשחק מחר בערב מול אנדורה. אבוקסיס יצטרף לנבחרת בלייפציג מיד בתום המשחק ויעמוד על הקווים יחד עם אלי גוטמן במשחק מול הגרמנים. בנבחרת קיבלו דיווחים כי האצטדיון צפוי להיות מלא וכ-45 אלף צופים יגיעו למשחק.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully