וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה חדשה במאבק מול טביב - שחקני הפועל יישארו?

אנשי עסקים מתכננים ללחוץ על השחקנים לדחות הצעות אחרות ולהוביל את הבעלים להשקיע מכיסו או להכריז על פשיטת רגל

יוזמה חדשה בהפועל תל אביב. בקבוצה מנסים להפעיל לחץ על השחקנים, על מנת שלא יעזבו את המועדון וכתוצאה מכך, הבעלים אלי טביב ייאלץ להוציא כסף פרטי מכיסו, או לחלופין להכריז על פשיטת רגל. במצב שכזה, שחקני הקבוצה ישוחררו מהקבוצה.

ביממה האחרונה, לאחר אינספור לחצים על אלי טביב למכור את הפועל תל אביב ולאחר התייעצות עם ראשי מחאת האוהדים, יזמו שני אנשי עסקים הצעה. במקום ללחוץ על טביב למכור את הקבוצה, הם מעוניינים להפעיל לחץ על שחקני הקבוצה, שרבים מהם מעוניינים לעזוב, לדחות הצעות מקוצות אחרות ולהישאר אצל האדומים.

אם דבר כזה אכן יתרחש, תקציב הפועל תל אביב לעונה הבאה יעמוד על 45 מיליון שקל. במקביל, האוהדים מתכננים לא לקנות מנויים או כרטיסים למשחקי הבית של הקבוצה. במידה שכל הדברים אכן יתרחשו, יחויב טביב להשלים את הפערים שיווצרו בין תקציב הטוטו, ההכנסות משידורי הטלוויזיה ומהחסויות. ההערכה בנושא מדברת על כ-20 מיליון שקלים או אפילו יותר מכך, שכן טביב ייאלץ להביא בטוחות לבקרה התקציבית, לפי שיעור החוזים של שחקני הקבוצה.

אם טביב יחליט שהוא איננו מעוניין למכור את הקבוצה או להכניס כסף מכיסו הפרטי, הוא ייאלץ להכריז על פשיטת רגל. בכך למעשה, השחקנים החתומים כרגע על חוזים, כגון טוטו תמוז, אביחי ידין, שי אבוטבול, עומר דמארי, עומרי קנדה, אפולה אדל, נוסא איגייבור ועוד, ישחוררו לאלתר וללא תמורה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully