וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ניסיונות אחרונים להשאיר את קליין

29.5.2012 / 18:54

האם היו"ר יישאר למרות הכל? יומיים לפני תום חוזהו והעזיבה הצפויה, לוואלה! ספורט נודע כי יש מגעים בינו לבין הקבוצה

האם בסופו של דבר דני קליין, יו"ר הפועל ירושלים, אכן יסיים את תפקידו בקבוצה לאחר 17 שנים? כרגע נראה שכן, משום שיומיים בלבד נותרו לתום חוזהו של קליין וטרם הושגה הסכמה בין הצדדים.

כזכור, לפני כשבועיים התקיימה ישיבת הדירקטוריון של הפועל ירושלים במשרדו של יעקב לירז, בה דנו בקיצוץ שכרו של קליין וכפיצוי, הוצע להעניק לו אחוזים על גיוס כספים במקום משכורתו הנוכחית. בסופה של הישיבה ההיא, הוחלט כי תוקם ועדה בראשותם של לירז ואפי אברמזון, שתחל במו"מ על חידוש חוזהו של קליין. בימים האחרונים, נטען בפירסומים שונים כי הצדדים כלל אינם מדברים ביניהם, אך לוואלה! ספורט נודע כי ישנם מגעים בין קליין לבין הועדה שהוקמה וייתכן כי ימצא פיתרון, שישאיר אותו בקבוצה.

הדיונים האינטנסיביים בין הצדדים עשויים לחולל תפנית, אך קליין, החש כי סמכויותיו קוצצו באופן נרחב בשל השינויים הדרסטיים בהנהלה, שהחליטו לבצע אנשיו של גומא אגייאר, הביע בשבועות האחרונים את דעתו באופן נחרץ והבהיר כי אינו יישאר בירושלים.

אם קליין אכן יסיים את דרכו, הוא שוקל להגיש תביעה כספית נגד הקבוצה ולדרוש פיצויים בסכומים גבוהים במיוחד, המוערכים במיליוני שקלים. עזיבתו של קליין לא בהכרח תסמן את דרכו החוצה מעולם הכדורסל, שכן הוא שוקל לבנות קבוצת כדורסל אלטרנטיבית בירושלים ולהשתמש בידע ובקשרים הרבים שרכש. מטרתו היא להתחיל קבוצה חדשה בניהולו וללא אנשי אגייאר, עימם קיימים עבורו משקעים רבים.

כדורסל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • דני קליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully