וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנטו שוקלת להגיש תלונה על מכבי תל אביב

29.5.2012 / 16:01

האיטלקים זועמים על האלופה הישראלית, שפנתה לשרמדיני כשזה היה תחת חוזה: "התרכז במו"מ במקום להתרכז בכדורסל"

פלאקנסטרו קאנטו, קבוצתו של גיורגי שרמדיני בעונה החולפת, עשויה להגיש בקרוב תלונה לפיב"א בעניין התנהלות מכבי תל אביב, שניהלה מו"מ עם שחקנה עוד במהלך העונה, כאשר שרמדיני עוד היה תחת חוזה.

מיד לאחר גמר פיינל פור הליגה הישראלית הודיע דיוויד פדרמן כי "שרמדיני חתום", זאת בזמן שקאנטו עדיין התמודדה בסדרת רבע גמר הפלייאוף האיטלקי מול פזארו (קאנטו הודחה במוצ"ש לאחר חמישה משחקים וסיימה את העונה). עם זאת, המו"מ בין מכבי לבין נציגיו של שרמדיני החל הרבה קודם לכן, עמוק בתוך עונת 2011/12.

אנשי קאנטו היו מודעים למגעים בין מכבי לבין הסנטר הגיאורגי, שנפצע בתחילת חודש אפריל ברגלו ומאז לא חזר לשחק. "אנחנו כועסים על שרמדיני כי הוא היה צריך להתרכז בכדורסל, בלהחלים מהפציעה, ולא לנהל מו"מ, אבל ידענו שהוא בכל מקרה מסיים חוזה בקיץ והופך לשחקן חופשי, אז זו לא הייתה הפתעה גדולה עבורנו", אמר גורם בכיר בקאנטו בשיחה עם וואלה! ספורט. "הבעיה היא עם מכבי, שפנתה לשחקן שנמצא תחת חוזה איתנו. הקבוצות הגדולות לא יכולות לעשות כל מה שהן רוצות. לפיב"א יש חוקים ברורים וההתנהלות הזו בלתי-מקובלת. בימים הקרובים נחליט האם ולמי נפנה בעניין הזה".

תגובת מכבי תל אביב תובא לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully