וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת מוני פנאן תובעת את מכבי תל אביב

29.5.2012 / 15:00

שרון פנאן דורשת לחשוף את תנאי העסקתו של מנהל מכבי ת"א. מהמועדון נמסר: "היושרה וההגינות יתבררו בבית המשפט"

שרון פנאן, אלמנתו של מנהל מכבי תל אביב לשעבר מוני פנאן, ששם קץ לחייו ב-2009, תובעת את המועדון. באמצעות עו"ד שגיב עזרא וחיות רוזנקרנץ ממשרד עו"ד רמי קוגן, דורשת פנאן הבהרות לגבי תפקידו של בעלה, תנאי העסקתו ומעורבותו במועדון. עד כה, לטענת התובעת, הטילה מכבי תל אביב איפול בנושא ולא אפשרה לגלות כל פיסת מידע על כך.

"המשיבה בחרה להגדיר בקווים כלליים את תפקידו של המנוח", נטען בכתב התביעה. "המנוח לקח חלק בפעילות הקבוצה, המנוח היה מנהל הקבוצה, המנוח דאג לסגל העובדים שלה כאילו היו ילדיו... לא בכדי, בחרה המשיבה למלא פיה מים בנוגע לכל מה שקשור לתחומי פעילותו של המנוח ולהשאירו כתעלומה. שהרי המשיבה יודעת היטב, כי באם תפרט את תפקידיו ואת "סדר היום" של המנוח, יהיה בדבר כדי להראות כי מדובר בעבודה לכל דבר ועניין, אשר יש לשלם שכר בצידה".

פנאן טוענת כי מכבי תל אביב מסרבת לגלות הסכמי העסקה רשמיים ומאשימה, בין היתר, את יו"ר הקבוצה, עו"ד שמעון מזרחי, בערפול הנתונים: "שוב חוזרת המשיבה ומתחכמת בתגובתה לבקשה. לטענת מר מזרחי, אין זה ברי אילו הסכמי התקשרות עותרת המבקשת לגלות. מאידך מר מזרחי טוען, כי לא זכור לו שנחתם הסכם כזה בין המנוח למשיבה. שוב המדובר בטענה והיפוכה, שהרי באם למר מזרחי לא ברור לאילו מסמכים התכוונה המשיבה בבקשה, כיצד הוא מצהיר שאין הם ברשותו".


תגובת מכבי תל אביב בנושא תביעת שרון פנאן:

"מצערת העובדה שעורכי דין מעדיפים לנהל את הדיון המשפטי מעל דפי המדיה במקום בין כתלי בית המשפט, עובדה המצביעה על מצוקתם הדיונית, וכצעד נואש לנסות ולהשחיר את פניו של מועדון הכדורסל והעומדים בראשו, ובלשון המעטה ייאמר כי לא תהא תפארתם על הדרך הזו.

"למעלה מן הנדרש ייאמר, כי בבסיס התביעה עומדת הטענה המופרכת ביותר שנשמעה, לגבי יחסי עובד ומעביד כביכול, והיא - שאדם שמעולם לא ראה את עצמו עובד ולא ביקש להיות עובד והיה בעל מניות בחברה, תבוא מי שמציגה את עצמה כאלמנתו ותבקש כי לאחר מותו יוכר כעובד החברה.

"בכל הקשור בשאלות אמינות, יושרה והגינות, הרי שאלו יתבררו ויתבהרו בין כתלי בית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully