וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה במו"מ עם אורי שיטרית

29.5.2012 / 14:12

המגן השמאלי של בני סכנין בעונה שעברה עשוי לחתום בקבוצה של טל בנין בקרוב. מאמצים במועדון להשארת חן עזרא

במכבי נתניה ממשיכים במאמצי בניית הסגל לקראת העונה הבאה ומי שעשוי להצטרף לקבוצה בקרוב הוא המגן השמאלי, אורי שיטרית. נתניה מנהלת מזה מספר ימים מו"מ מול סוכנו של השחקן, גלעד קצב, כאשר שטרית, שגדל במכבי תל אביב, מחזיק בהצעה גם מבני סכנין בה שיחק בעונה החולפת, אך המצב הכלכלי של האחרונה לא מאפשר לה להתקדם במגעים נכון לעכשיו. במידה שהמו"מ עם שטרית לא יסתיים בצורה חיובית, אלירן דנין עשוי להפוך למגן השמאלי של נתניה.

מעבר לשטרית ולקשר הסרבי דרגאן צ'ראן, שעדיין לא השיב להצעה שהוגשה לו, בנתניה יודעים שתכנית הרכש של הקבוצה תלויה בצורה רבה בשאלת עתידו של חן עזרא, בו מעוניינת מכבי חיפה. מצד אחד, בנתניה עושים מאמצים גדולים להשאיר את עזרא ואנשי עסקים מגויסים לעניין, אך מנגד מתלבטים בגלל עלותו הגבוהה (מימוש האופציה עליו תעלה לנתניה כ-1.2 מיליון שקל בשנה) והעובדה שכדי להתחזק במספר שחקנים, הקבוצה תצטרך למכור שחקן בכיר.

בתוך כך, שוער הפועל רעננה, ניל אברבנל, מוסיף להיות המועמד המוביל מבין השוערים הישראלים. יחד עם זאת, אם חן עזרא אכן יעבור לחיפה, ייתכן שאמיר אדרי או בויאן שראנוב יעשו את הדרך ההפוכה בהשאלה. כמו כן נלקחת בחשבון אפשרות הגעתו של שוער זר מחוץ לישראל. בנתניה אמרו היום: "כל האפשרויות קיימות, אך דברים התבהרו רק אחרי שנדע סופית מה קורה עם חן עזרא בעונה הבאה".

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully