וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בנבחרת הנוער: "זה כתם לנבחרת, לאוחנה ולכולנו"

29.5.2012 / 13:16

בנבחרת הנוער מתקשים להתאושש מהתבוסה 7:1 לפורטוגל במוק' אליפות אירופה: "אין משפיל מזה". מסתמן: אוחנה ימשיך

שקט גדול שרר בחדר ההלבשה של נבחרת הנוער בסיום משחק ההפסד 7:1 לפורטוגל. בדרך לחדר ההלבשה השחקנים ואנשי הנבחרת עוד מלמלו "בושה", "שערורייה" ו"אין לנו כבוד", אבל בחדר ההלבשה כולם עוד היו בהלם והתקשו לבטא במילים את התחושות.

ישראל ספגה שער מוקדם, אבל בנבחרת סיפרו: "בסך הכל אחרי ה-0:1 היה משחק רדום. פורטוגל שלטה יותר במשחק, אך לא היו מצבים. המכה הגיעה לקראת המחצית. בשתי הדקות האחרונות של המחצית קיבלנו שני גולים ששברו את כולם". כבר בדקה ה-46 ספגה הנבחרת את השער הרביעי ולמעשה השלימה ספיגה של שלושה שערים בתוך שלוש דקות."היה הלם מסוים. ב-4:0 הייתה הרגשה של קריסה", סיפר אחד מהשחקנים.

בנבחרת סיפרו שהמאמן, אלי אוחנה, ניסה לעורר את השחקנים בצעקות וקריאות עידוד, אבל זה לא עזר "אין יותר משפיל מזה. רצינו לקבור את עצמנו, זה היה מביש ואף אחד לא רוצה להיות במצב כזה. צריך עכשיו לנסות ולהרים את השחקנים מהמצב הזה לקראת אירלנד, למרות שזה יהיה קשה ועל סף הבלתי אפשרי".

שחקן בנבחרת הוסיף: "זו הייתה קריסה טוטאלית של כולם. כשאוחנה ראה שכולם מפורקים, הוא עשה שלושה חילופים והכניס שחקנים הגנתיים, אבל נראינו עוד יותר רע. היינו מוכנים לשלם כסף כדי לשכוח מהמשחק הזה. זה כתם לנבחרת, לאוחנה ולנו. בשום מצב אסור להפסיד בתוצאה כזאת".

יש לציין כי חוזהו של אוחנה מסתיים בסוף חודש יוני, אך למרות התבוסה אתמול, ההערכות הן שהוא ימשיך בתפקיד. כמו במקרה של המאמנים האחרים של הנבחרות הצעירות כמו גיא לוזון, אלון חזן ועופר פביאן, נושא המשך דרכו יעלה לדיון ולאישור לקראת תום תקופה זאת.

נבחרת הנוער הושפלה 7:1 בידי פורטוגל והודחה

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully