וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: דרסיליה וגולדיג סגרו, שבחון יסכם לשנתיים?

29.5.2012 / 13:01

עוזריו של אלישע לוי התבקשו להתחיל לעבוד. הקשר קיבל הודעה: רוצים אותך. היידוק הפחיתה את המחיר על אורמוש

עוזרו של אלישע לוי במכבי חיפה, גיורגי דרסיליה, ומאמן הכושר שלו רני גולדיג, קיבל אור ירוק מהמאמן להתחיל לעבוד. השניים סגרו את התנאים בעל פה ויחתמו בקרוב במועדון. דרסיליה התבקש לאתר שחקנים עד שובו של אלישע לוי לישראל, בתחילת השבוע הבא. תחילה שקל דרסיליה להדריך קבוצה לבדו, אך בשיחה עם לוי הוחלט שימשיך לעבוד בקבוצה. על מועמדות השניים, כמו גם על האפשרות שגיורא אנטמן יעבור מחיפה לבאר שבע, פורסם בוואלה! ספורט. עם האחרון, אגב, תיערך פגישה בקרוב.

אתמול נערכה שיחה עם סוכנו של משה אבוטבול, שמועמד לבאר שבע. שם נוסף שנמצא חזק על הפרק הוא של הקשר הקרואטי מירקו אורמוש. השחקן בן ה-23 נמצא במעקב של נבחרת קרואטיה ולאחרונה הורידה קבוצתו, היידוק ספליט, את מחירו מחצי מיליון יורו ל-300 אלף בלבד. כעת צריכה באר שבע להחליט האם היא תשלם את הסכום על הקשר שסיים את חוזהו בהפועל תל אביב.

המנכ"ל אסי רחמים שוחח עם הקשר יוסי שבחון. במועדון הודיעו לשחקן שהם מעוניינים בו לעונה הבאה ופגישה תיערך בימים הקרובים עם סוכנו, עו"ד מורן מאירי. לשבחון יוצע כנראה חוזה לשנתיים. שבחון כבש העונה 9 שערים בליגה ובגביע, והיה אחד המצטיינים בקבוצה במאבקי ההישרדות.

היום וגם במהלך הימים הקרובים ייערכו פגישות בין אלונה ברקת לאסי רחמים, במטרה לסגור נושאים שונים לקראת העונה הבאה. הפגישה הראשונה עם לוי מתכוננת להתקיים ביום שני או שלישי הבא.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully