וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון האפשרי לבעיית טל בורשטיין: השאלה

29.5.2012 / 12:15

מכבי תל אביב מנסה להיפטר מהחוזה של הגארד הפצוע, אבל הוא צפוי לגלות התנגדות גדולה. מסתמן קרב על סרט הקפטן

מכבי תל אביב מנסה למצוא פתרון לטל בורשטיין. הגארד הוותיק, שלא ישתתף במשחקי מוקדמות אליפות אירופה עם נבחרת ישראל, סובל מפציעה בירך והמשך דרכו במכבי אינו ברור. עם זאת, הסוגיה סבוכה: חוזהו של בורשטיין לא מאפשר למכבי לשחרר אותו במידה של פציעה, כשבמקביל קשה להאמין שהוא יסכים לוותר על חוזהו במכבי.

השחקן עובר לאחרונה סדרת בדיקות וקיימת סבירות שייאלץ לעבור ניתוח, בעקבותיו בורשטיין יזדקק לזמן התאוששות ארוך. בקבוצה בודקים אפשרות שמכבי חיפה תקלוט את השחקן, ואולי מכבי תשלם חלק מחוזהו, אבל נראה שהגארד יתנגד בכל תוקף לאפשרות כזו. הצהובים כבר השאילו לחיפה בעבר את דרור חג'ג' ואלישי כדיר.

במידה שאכן יימצא פתרון ובורשטיין אכן ישוחרר, נראה שבקבוצה יתפתח מאבק לגבי סרט הקפטן וסביב הנושא קיימת מתיחות. המועמד הראשי לקבל את הסרט הוא גיא פניני, שכבר בשנה שעברה מספר גורמים בהנהלה רצו למנותו, אולם בשיחות פנימיות אף הועלתה אופציה שדייויד בלו יקבל את סרט הקפטן. כרגע שוררים בקבוצה חילוקי דעות פנימיים בנושא.

אגב בלו ובורשטיין, בקבוצה ממתינים לראות כיצד יתפתחו הדברים עם השניים במסגרת בניית הסגל לעונה הבאה. הגארד סילבן לנדסברג נמצא על הכוונת של מכבי.

הנהלת מכבי תיפגש גם עם יותם הלפרין בתקופה הקרובה בכדי לנסות להגיע עמו לסיכום חוזה ארוך, כשבמקביל בודקים את מצבו עם מס ההכנסה.

גם עם דרק שארפ קיימים עדיין פערים כספיים. שארפ מוערך מאוד בהנהלה, אולם עדיין לא ברור אם הוא יישאר לאחר 16 שנים במועדון. דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, אמר: "דרק הוא בחור מדהים. אנחנו צריכים לראות אם ניתן למצוא פתרון. נדבר איתו בימים הקרובים ואני מקווה שיימצא פתרון. אני חושב שדרק הוא אישיות אדירה, אני חושב שמכבי התנהגה באצילות נפש איתו ואין לנו כוונה לשנות את זה". הבעלים אף רמז על הפערים הכספיים במו"מ: "צריך להיות ריאליים כי אנחנו חיים בעולם מסוים".

במקביל למגעים עם אלכס מאריץ', שעל מועמדותו למכבי והמו"מ עמו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, מתקיימים מגעים אינטנסיביים גם עם רפאל הטשמאייר, שדיווחים על מועמדותו למכבי פורסמו בספרד במהלך החודשיים האחרונים.

דייויד בלו: "לא מעריכים אותי באירופה"

דייויד פדרמן: ”אין לנו קושי להביא את השחקן הנכון”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully