וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון: "מול גרמניה נוכל לדעת באמת מה הרמה שלנו"

29.5.2012 / 14:00

נבחרת ישראל סיימה את המחנה באוסטריה, מאור מליקסון מוכן למפגש עם הגרמנים: "למדנו המון". זהבי, ידין ונאתכו בקישור

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול גרמניה ביום חמישי. הבוקר (שלישי) קיימה הנבחרת אימון אחרון על אדמת אוסטריה לאחריו יחזרו השחקנים למלון לארוחת צהריים משותפת, לפני ההמראה ללייפציג (17:00), שם ינחתו בשעות הערב. מחר תערוך הנבחרת אימון מסכם באצטדיון רד בול ארנה בו יתקיים המשחק ביום חמישי.

ההרכב הצפוי של הנבחרת הוא: אריאל הרוש, יובל שפונגין, טל בן חיים, איתן טיבי, רמי גרשון, ביברס נאתכו, אביחי ידין, יוסי בניון, ערן זהבי, מאור מליקסון, איתי שכטר.

אלי גוטמן שוחח עוד אתמול עם שחקני הנבחרת ואמר להם: "גרמניה לא תרצה להפסיד פעם שניה, במשחק הכנה אחרון לפני היורו. אני משוכנע שהם יבואו לנצח את המשחק. צריך לזכור ששחקני באיירן מינכן מצטרפים אליהם".

כזכור, לפי האימון אתמול מסתמן כי גוטמן יערוך שני שינויים בהרכב – רמי גרשון צפוי להחליף את שמואל שיימן בעמדת המגן השמאלי. שיימן פצוע ולא ייכלל בסגל. אביחי ידין תורגל במקומו של עומר דמארי, וגוטמן יפתח כנראה במערך שכולל את ביברס נאתכו, ערן זהבי וידין יחד. מאור מליקסון ויוסי בניון ישלימו את חוליית הקישור וישחקו מתחת לאיתי שכטר. שחקן בנבחרת אמר אתמול לקראת המשחק: "גם אם נחזור עם שני הפסדים ונשחק כמו שגוטמן רוצה, זה עדיף על כל תוצאה אחרת. מה שחשוב במחנה הזה הוא השיטה, ועד עכשיו רוב השחקנים כאן יודעים בדיוק מה גוטמן רוצה".

"אווירה טובה, הכנה חשובה"

בנוסף לעבודה הטקטית, הקפיד גוטמן על אימון ההגנה במצבים נייחים. לפני כל בעיטה לשער העמיד המאמן את השחקנים על כר הדשא והקפיד לתקן את עמידתם בכל מצב ומצב.

מאור מליקסון, שהופך לחוליה מרכזית בנבחרת, אמר לקראת המפגש מול הגרמנים: "עשינו היום את האימון האחרון שלנו באוסטריה אבל עדיין לא סיימנו את מחנה האימונים. אנחנו עוברים היום לגרמניה ומקווים להמשיך את העבודה האינטנסיבית שלנו גם שם. חשוב מאוד שיש לנו את הזמן המשותף ביחד. אני מרגיש שמעבר לאווירה הטובה שיש בנבחרת, אנחנו מצליחים גם ללמוד המון, להכיר אחד את השני ואת השיטה והדרישות של אלי ויוסי.

"אנחנו לקראת משחק קשה מאוד מול נבחרת גרמניה שהיא נבחרת מהחזקות ביותר באירופה, וכמובן שאנחנו מודעים ליכולות שלהם. לדעתי זה יתרון גדול שנשחק נגד נבחרת בסדר גודל הזה כי ככה נוכל לדעת מה באמת היכולות שלנו. אני בטוח שתהיה אווירה מדהימה ביום חמישי, במיוחד שעבור הגרמנים זה משחק האימון האחרון שלהם לקראת היורו, וזה גם מראה מה הם חושבים עלינו כעל יריבת אימון. אנחנו באים עם אמונה במטרה להפיק את המרב מהמשחק הזה ומקווה שנוציא תוצאה טובה".

* מההתאחדות לכדורגל נמסר היום ש"קפה טורקי עלית" מקבוצת שטראוס מצטרף כשותף עסקי של ההתאחדות ונבחרות ישראל וילווה את קמפיין מוקדמות מונדיאל ברזיל 2014 של הנבחרת הלאומית ואת הכנותיה של הנבחרת הצעירה (U-21) לטורניר היורו כאן בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully