וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: האיינג'לס ממשיכים ללהוט

29.5.2012 / 10:34

ווקאוף הומראן של מארק טרמבו סידר למלאכים ניצחון 7 רצוף, 8:9 על היאנקיז. 15 סטרייקאאוטים לכריס סייל מהוויט סוקס

הממוריאל דיי, יום הזיכרון האמריקאי, שנערך הלילה (בין שני לשלישי) ומהווה יום חופש ואת יום פתיחת הקיץ, הוציא המוני אמריקאים למגרשים ויצר אווירת קרנבל. מי שהגיע ללוס אנג'לס, ראה פתיחה נהדרת לסדרה המסקרנת עד מאוד בין האיינג'לס ליאנקיז. שתי ההתקפות פתחו בסערה, כשהמארחים מאבדים את ג'רד וויבר עוד לפני שהוא הוציא אאוט אחד, בשל פציעת גב מדאיגה. פיל יוז לעומתו, חטף חזק והקצב ההתקפי נמשך עד לאינינג התשיעי, שם מארק טרמבו שלח את כולם הביתה עם ווקאוף הומראן וניצחון 8:9 למלאכים, השביעי שלהם ברציפות.

עוד ב-AL: הבעיה של לוס אנג'לס היא שטקסס לא נעצרת והיא גברה 2:4 על סיאטל, עם הומראנים של נלסון קרוז ומייק נאפולי. אדווין אנקרנסיון מטורונטו המשיך את העונה החלומית עם מספר 16 שלו בניצחון 2:6 על בולטימור, שאולי מתחילה לאבד מעט גובה. קליבלנד לעומת זאת, לא מוכנה ללכת לשום מקום ואולי תנצל את הסדרה הנוחה מול קנזס סיטי כדי לברוח מעט לבית המרכז. את המשחק הראשון היא ניצחה 5:8. כריס סייל משיקגו וויט סוקס החמה נתן הצגה וחישמל 15 בשבעה ושליש והגרביים הלבנות ניצחו 1:2 בטמפה ביי. הומראן 16 העונה לאדם דאן. ג'וש רדיק המפתיע שלח את מספר 14 שלו ליציעים, אבל מינסוטה עשתה מהפך וניצחה 4:5 את אוקלנד ובפנווי, שלושה הומראנים של דטרויט לא הספיקו לה והרד סוקס ניצחו 4:7, כדי לחזור למאזן חצוי.

ב-NL: לאנס לין המשיך להוכיח את יכולתו ועם שבעה ושמונה הוביל את סנט לואיס ל-2:8 על אטלנטה. כמו לין, גם קול המלס עלה לשמונה ניצחונות מול הפסד בודד, אחרי שנתן שמונה ושישה ופילדלפיה גברה 4:8 על המטס. מיאמי בכושר מצוין והיא עצרה את וושינגטון עם 3:5, כשג'אנקרלו סטנטון שוב מפציץ הומראן רחוק. ג'ורדן צימרמן חבט להומראן ראשון בקריירה, אבל גם רשם את ההפסד. פיטסבורג עלתה למאזן חצוי עם 1:4 יפה על סינסינטי החזקה. קולורדו עשתה מיני סוופי על יוסטון בדאבל הדר, עם 7:9 ו-6:7 בעשירי. הומראן של ארמיס רמירז הוביל את מילווקי לניצחון חוץ על הדודג'רס 2:3. בארי זיטו נתן שבעה חזקים וסן פרנסיסקו גברה 2:4 על היריבה לבית המערב אריזונה והקאבס סופסוף ניצחו, אחרי 12 הפסדים רצופים, 7:11 קשה מאוד על סן דייגו, בזכות ארבעה הומראנים. צ'ייס הדלי ירה פעמיים למפסידים.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully