וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: שכטר תורגל כחלוץ בודד לקראת גרמניה

28.5.2012 / 22:13

גוטמן ממשיך להתכונן ליום חמישי. רמי גרשון ואביחי ידין תורגלו על חשבון שיימן ודמארי. ההתאחדות חתמה על הסכם עם שטראוס

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הידידות שתקיים מול נבחרת גרמניה ביום חמישי הקרוב. השחקנים של אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס קיימו הערב (שני) שני אימונים נוספים במסגרת מחנה האימונים באוסטריה. לאחר שצפו בהפסד לצ'כיה ביום שבת, הצוות המקצועי והשחקנים צפו גם בהפסד של נבחרת גרמניה לשוויץ (5:3), בידיעה שההרכב שיפתח נגד ישראל יהיה שונה לחלוטין בשל הצטרפותם של שחקני באיירן מינכן לסגל של יואכים לב.

לאחר אסיפה טקטית שנערכה אחר הצהרים יצאו השחקנים לאימון במגרש הסמוך למלון, במהלכו התמקד גוטמן בתרגול עמדות לקראת גרמניה. גוטמן תרגל הערב את ההרכב הבא: אריאל הרוש בשער, שפונגין בעמדת המגן הימני, טל בן-חיים ואיתן טיבי במרכז ההגנה ורמי גרשון הוצב בעמדת המגן השמאלי במקומו של שמואל שיימן הפצוע. בקישור תורגלו ביברס נאתכו ואביחי ידין כקשרים אחוריים בעוד שיוסי בניון וערן זהבי חברו למאור מליקסון בחוליית הקישור הקדמי כשאיתי שכטר הוצב כחלוץ בודד.

בזמן שגוטמן תרגל את כל שחקני הסגל (להוציא את השוערים שהתאמנו במגרש הסמוך עם מאמן השוערים גיורא אנטמן), התאמן שמואל שיימן בנפרד עם מאמן הכושר דרור שמשון וזאת בשל מתיחה קלה בשריר התאומים ממנה הוא סובל. מחר בבוקר תקיים הנבחרת אימון נוסף לאחריו יחזרו השחקנים למלון, יאכלו ארוחת צהרים ויצאו לדרכם לעבר לייפציג. הנבחרת צפויה לנחות בלייפציג בערב וביום רביעי לקיים אימון ברד בול ארנה – בו יתקיים המשחק ביום חמישי.

"התאוששנו מהמשחק נגד צ'כיה, אנחנו עם הפנים למשחק הקשה שצפוי לנו נגד גרמניה", אמר הבלם טל בן חיים. "אנחנו עובדים בצורה אינטנסיבית וטובה. חשוב לנו ללמוד מהטעויות שעשינו מול צ'כיה ולתקן במשחק הקרוב. כולנו מכירים את היכולות של גרמניה אבל אין טוב שיש לנו יריבות אימון חזקות ברמה כזו כדי שבאמת נוכל לבחון את היכולות שלנו כנבחרת. המטרה שלנו היא להגיע מוכנים לרגע האמת – המשחק נגד אזרבייג'אן בספטמבר וכמובן לכל משחקי הקמפיין".

"אנחנו כבר שבוע וחצי בתוך מחנה האימונים והעבודה שלנו ביחד חשובה הן ברמה המקצועית וכמובן גם ברמה האישית והמנטאלית", הוסיף בן חיים. "אנחנו מכירים אחד את השני טוב יותר, מכירים את השיטה ואת הדרך שאלי מעביר לנו. אני בטוח שככל שנעבוד יותר ביחד, ככה נהיה טובים יותר כקבוצה".

כזכור, אתמול ערך גוטמן אסיפה בה אמר לשחקנים: "לקחתי על עצמי את הסיכון במשחקים האלה, ידעתי שאלו קבוצות שישחקו ביורו, ולקחתי גם את התוצאות בחשבון. אני רוצה לדעת את תמונת המצב. יכולתי לבקש לשחק נגד יריבות קלות בהרבה, אבל אז לא הייתי יודע את המצב האמיתי". המשחק הקבוצתי במחצית הראשונה זכה לביקורת מהמאמן שהוסיף: "לא יכולה להיות נפילה כזאת, במיוחד בדקות האחרונות כשדרוש ריכוז וכשיש לנו שישה חילופים לבצע. גרמניה לא תרצה להגיע ליורו עם שני הפסדים וברור שהם יעשו הכל כדי לנצח. הם יבואו בטירוף אחרי שקיבלו חמישייה נגד השוויצרים. גולת הכותרת שלי היא שאין 'אני' בנבחרת, אלא יש 'אנחנו'".

* מההתאחדות לכדורגל נמסר היום ש"קפה טורקי עלית" מקבוצת שטראוס מצטרף כשותף עסקי של ההתאחדות ונבחרות ישראל וילווה את קמפיין מוקדמות מונדיאל ברזיל 2014 של הנבחרת הלאומית ואת הכנותיה של הנבחרת הצעירה (U-21) לטורניר היורו כאן בארץ.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully