וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רן בן שמעון יאמן את סלאמינה הקפריסאית?

28.5.2012 / 15:46

קבוצת משקיעים שבראשה הסוכן פיני זהבי משתלטת על הקבוצה מפמגוסטה, ורן בן שמעון הפך למועמד רציני

סוכן השחקנים פיני זהבי עומד בראש קבוצת משקיעים, לפחות חלקם מישראל, שצפויה לנהל את הקבוצה הקפריסאית סלאמינה. בימים האחרונים דווח בקפריסין בהרחבה על המגעים, שהבשילו לידי סיכום. הנהלת סלאמינה תתכנס ביום שישי לישיבה והיא אמורה לאשר סופית את כניסת המשקיעים החדשים. לוואלה! ספורט נודע כי במידה והדבר אכן יקרה, אחת האפשרויות היא שרן בן שמעון הוא זה שיאמן את הקבוצה.

על פי המודל המסתמן, אנשי העסקים לא ירכשו את המועדון, אבל ישקיעו בו כספים כשהמטרה תהיה הפיכת הקבוצה לחממה עבור שחקנים צעירים במטרה להשביחם ולמכור אותם. זהבי, שהביא את אנשי העסקים, אמור להיות זה שיפקח על הפרויקט, ולא מן הנמנע שצעירים רבים מרחבי העולם המיוצגים על ידי סוכן העל ושותפיו יקבלו הזדמנות לפרוץ במועדון הקפריסאי.

עוד דווח הבוקר (שני) בקפריסין כי מאמן סלאמינה, סטיב קונסטנטינידס, לא נמצא בתוכניות קבוצת הניהול של זהבי ואנשיו שרוצים להביא מאמן בכיר מטעמם. לוואלה! ספורט נודע כי אחד המועמדים לתפקיד הוא רן בן שמעון, שזכה באליפות עם עירוני קרית שמונה, אך נותר ללא קבוצה לעונה הבאה. קבוצת הניהול עשויה להציע לבן שמעון שכר גבוה בהרבה מזה שהיה יכול להרוויח בישראל.

נשיא המועדון גיורגוס גנאגריטיס אמר הבוקר: "זה מודל כלכלי שעובד בכמה מועדונים באירופה. המטרה היא להביא שחקנים טובים במחיר מוזל ולמכור אותם בעתיד. אם אנחנו רוצים קבוצה טובה, אנחנו צריכים משקיעים שיביאו שחקנים טובים ויקדמו את המועדון. אנחנו קרובים לסיכום והכל ייסגר ביום שישי. אין לחץ, המשקיעים בטוחים שהם יכולים לבנות קבוצה טובה בזמן קצר".

סלאמינה, הקבוצה הקטנה יותר של העיר פמגוסטה, סיימה אשתקד במקום השביעי בליגה הקפריסאית. בעבר אימן את הקבוצה ניר קלינגר ושיחק בה הקשר ברוך דגו.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully