וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו סיכם כמאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה

28.5.2012 / 15:23

עוזר מאמן מכבי חיפה בעונה שעברה קיבל את ההצעה. חרזי התבקש להכין לעטר רשימת שמות. המו"מ עם עזרא יואץ

לאחר שקיבל בסוף השבוע הצעה רשמית לשמש כמאמן הנוער, קיבל עוזר מאמן מכבי חיפה בעונה החולפת, אריק בנאדו, את ההודעה הרשמית על כך מטעם המועדון. בנאדו יחליף בתפקיד את גילי לבנדה.

בנאדו (38), שיאן ההופעות בליגת העל ונבחרת ישראל, ינסה לזכות בתואר לאחר עונה בה סיימה הקבוצה במקום השני והפסידה בגמר גביע המדינה. בלם העבר היה שותף, כזכור, לדאבל של קבוצת הנוער בעונת 1990/1. לפי האתר הרשמי של מכבי חיפה, בנאדו כבש בקבוצת הנוער ארבעה שערי ליגה והוא מצטרף לשורה ארוכה של שחקני עבר שאימנו בקבוצת הנוער וביניהם ג'וני הרדי, אשר עלמני, מרדכי מרטין, שמעון שנהר, דוד לוי, ראובן הלד, רוני לוי, צדוק מלכה ואיתי מרדכי, שחלקם הגיע גם לקבוצת הבוגרים.

מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר, ישוב לקראת סוף השבוע מדרום אמריקה. המאמן מחפש בלם, קשר קדמי וחלוץ, אבל שם דגש על החתמת קשר אחורי ברמה גבוהה. הסקאוט אלון חרזי התבקש להכין רשימת שמות של מועמדים מטעמו, אבל נראה כי עטר יעדיף לראות אותם בעצמו. חרזי אמור להגיש את הרשימה למאמן לאחר שיחזור מארגנטינה. הקשר הברזילאי דיוגו מלו (28) שמשחק באקדמיקה הפורטוגלית הוצע, אך בינתיים לא חלה התקדמות בעניינו. בחיפה מצפים להתקדמות במשא ומתן עם חן עזרא, במטרה לסכם בשבועיים הקרובים על מעברו ובכך לשים סוף לסאגה. על הכוונה של חיפה להעביר לשורותיה את עזרא ועומרי בן הרוש פורסם בוואלה! ספורט בחודש פברואר. אם אחת העסקאות תצא לפועל (סיכויים גבוהים) חיפה תציע לנתניה לשאול שני שחקנים, בניהם שוער, ישראל זגורי, מוחמד כליבאת ושחקנים אחרים שישוחררו מהסגל.

פלאח יוזמן לבירור, דוידוביץ' יוזמן לפגישה

אתמול נחת סארי פלאח בישראל והיום הוא יוזמן כנראה לבירור. כזכור, במכבי חיפה החליטו שהשחקן יספוג עונש כבד, כנראה השעיה או קנס גבוה, אם יתברר ששהה בבלגיה במהלך הימים האחרונים. "אפשר לברר את זה בקלות, מה שחשוב לנו הוא שסארי יהיה ישר ויגיד את האמת", אמרו אתמול בחיפה. ניר דוידוביץ' ישוב לקראת סוף השבוע מחופשה פרטית ויוזמן לפגישה. חיפה תציע לשוער חוזה לעונה אך לא ברור האם דוידוביץ' ייענה לכך. ייתכן שיוצע לשוער תפקיד מאמן השוערים לאחר החוזה הבא, והצדדים יגיעו לסיכום כזה.

כפי שכבר פורסם, הבלם איציק כהן מבוקש בהפועל חיפה וינסה לסכם בקרוב על השאלתו. עלי עוסמאן מבוקש בסכנין, שכבר פנתה למכבי חיפה בעניינו. ביום שלישי אמורה להיערך פגישה עם הקשר ישראל זגורי, המסיים חוזה בתום העונה הקרובה. באר שבע, עכו ונתניה כבר התעניינו בשחקן. סאגת אלון תורג'מן טרם נפתרה ובחיפה ממתינים לאישור סופי של אריק איזיקוביץ' לגבי העסקה. ייתכן שאיזיקוביץ' ירצה למכור אותו, אבל בחיפה רוצים השאלה לעונה נוספת והצדדים אמורים להגיע להסכמה בקרוב מאוד.

היום נפתחה מכירת המנויים לעונה הקרובה. אוהד שירכוש מנוי יזכה לזכות ראשונים לבחור את מקומו באיצטדיון החדש בעונה הבאה. בחיפה מאמינים שהחתמת עטר תשבור את שיא מכירת המנויים ותחצה את גבול ה-6,500. ההערכות הראשוניות מדברות על כמות של 8,000 מנויים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully