וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כאן כדי להישאר

28.5.2012 / 7:48

וושינגטון השלימה סוויפ באטלנטה, עם 2:7 והומראן של ברייס הארפר. הקאבס רשמו הפסד 12 רצוף, רוי האלאדיי נפצע

ברייס הארפר הוא כבר מזמן לא גימיק. וושינגטון נאשיונאלס גם לא. ואם מישהו עוד פיקפק בכך, הסוויפ הענק שהם השלימו הלילה (בין ראשון לשני), בחוץ על אטלנטה אחרי ניצחון 2:7, סגר את כל הדיונים. ה'ברייסניטי' ירה להומראן שני ברציפות ורביעי בקריירה כדי סגור את הניצחון הגדול הזה, שהושג בעיקר בזכות ג'יו גונזאלס הנהדר, שסגר שבעה ועשרה. ברנדון ביצ'י הפסיד בפעם השנייה ברציפות, למרות חמישה ושבעה עם ריצה אחת בלבד לחובתו.

עוד ב-NL: שלוש חבטות של ארון היל הובילו את אריזונה ל-3:4 על מילווקי החלשה, אבל הוא נשאר בצל של ג'רי האריסטון ג'וניור, שהפציץ עם חמש מחמש ב-1:5 של הדודג'רס על יוסטון. בפילדלפיה מודאגים מאוד, לאחר שרוי האלאדיי נטש אחרי שני אינינגים בלבד, בגלל פציעת כתף. גם כשהוא היה על הגבעה הוא לא הבריק והרשה גראנד סלאם ליאדייר מולינה. קרלוס בלטראן הוסיף את מספר 15 שלו העונה, שהכניס שלוש ריצות וסנט לואיס ניצחה 3:8. סן פרנסיסקו ציננה מעט את ההתלהבות של מיאמי עם 2:3 בפלורידה. המטס ניצחו את סן דייגו 0:2, כשאר. איי. דיקי קוצר ניצחון שביעי העונה, עם שבעה ושליש, עשרה ואף ריצה. סינסינטי ניצחה במשחק פרוע 5:7 את קולורדו, למרות שהרוקיז השיגו את כל הריצות שלהם מסולו הומראנים, שניים מתוכם של קרלוס גונזאלס. והקאבס? הם ממשיכים בשלהם וזה אומר להפסיד, כשמספר 12 ברציפות הגיע בדמות 10:4 מול פיטסבורג. מה יהיה הסוף?

ב-AL: מהעבר השני של עיר הרוחות דווקא חוגגים. הוויט סוקס נמצאים בכושר התקפי מטורף והקורבן שוב הייתה קליבלנד, שהפעם חטפה 6:12. אלפרדו אסבס מבוסטון חיקה את מעשיו של של פרננדו רודני מהלילה הקודם ושבר שמירה להומראן בן שתי ריצות של שון רודריגז. רודני דווקא עשה את העבודה הפעם וטמפה ביי שוב ניצחה בפנווי, 3:4. קנזס סיטי הפתיעה את בולטימור בפעם השנייה ברציפות ולקחה את הסדרה בקמדן יארדס עם 2:4. מיגל קבררה סיפק הומראן של שתי ריצות בתשיעי, דטרויט השלימה סווים במינסוטה עם 3:4. הריינג'רס העמיסו שבע ריצות בשני וניצחו 6:12 את טורונטו, לה חבט ג'יי. פי ארנסיביה לצמד. יו דרוויש היה בינוני, אבל קצר ניצחון שביעי. היאנקיז בכושר טוב וניצחו בפעם החמישית ברציפות, 0:2 את אוקלנד ואלברט פוחולס דווקא לא פגע הפעם, אבל האיינג'לס השלימו סוויפ בסיאטל עם 2:4.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully