וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לפעמים, חלומות מתגשמים

27.5.2012 / 6:25

לזה קיוו בדטרויט, כשהביאו את פרינס פילדר (4 מ-4 ב-3:6 על מינסוטה) וב-LA, כשהנחיתו את פוחולס (הומראן שלישי רצוף)

הרבה מאוד כסף השקיעו בחורף האחרון בדטרויט ולוס אנג'לס, כדי להנחית שניים מהכוכבים הכי גדולים בליגה. ההתחלה של שניהם, כמו כל ההתחלות כנראה, הייתה לא פשוטה, אבל עכשיו, כשאנחנו לקראת סוף מאי, הדברים מתחילים להתיישר. הלילה (בין שבת לראשון), פרינס פילדר סיפק עוד משחק מצוין עבור הטייגרס, עם 4 מ-4 (אחרי שאמש רשם שלוש חבטות) ודטרויט ניצחה 3:6 את מינסוטה. מקס שרצר עם חמישה ושליש ותשע הכשות. בינתיים, אלברט פוחולס ירה להומראן שלישי ברציפות ורביעי בחמישה לילות והאיינג'לס כבר עם חמישה ניצחונות רצופים, אחרי 3:5 על סיאטל.

עוד ב-AL: הוויט סוקס ממשיכים ללהוט בהתקפה והם סגרו 34 ריצות בשלושה משחקים, אחרי 7:14 מול קליבלנד, עבורה חבט ג'ייסון קיפניס לצמד. גם מארק טשיירה העיף את הכדור מהפארק פעמיים והיאנקיז ניצחו פעם רביעית ברציפות, 2:9 את אוקלנד, אצלה ג'וש רדיק המשיך להפציץ עם הומראן מספר 13. קנזס סיטי עקצה את בולטימור עם קאמבק וניצחון מפתיע 3:4. ג'וש בקט היה מצוין במשך שישה אינינגים, אבל לא הוחלף בזמן וטמפה ביי עלתה ליתרון בפנווי, אבל ג'ראד סלטאלמקיה סיפק ווק אוף הומראן של שתי ריצות על הראש של פרננדו רודני, ששבר לראשונה העונה והרד סוקס ניצחו 2:3. ואיך אפשר בלי ג'וש המילטון הנהדר, שבאינינג ה-13 מול טורונטו ירה גם הוא לווקאוף הומראן של שתי ריצות והוביל את טקסס ל-7:8 מטורף.

ב-NL: יוהאן סנטנה זכה לתמיכה התקפית טובה והמטס הביסו 0:9 את סן דייגו. ברייס הארפר שלח הומראן שלישי בקריירה והנשיונאלס לקחו עוד משחק בקרב הצמרת באטלנטה, 7:8. חמישה ושישה לסטיבן שטרסבורג. מארק בהרלי נתן הופעה טובה ומיאמי גם היא ממשיכה להילחם על בית המזרח הצפוף, עם 3:5 על סן פרנסיסקו. סינסינטי עברה בקלות את קולורדו עם 3:10. הקאבס הצליחו להפסיד שוב, בפעם ה-11, הפעם מטעות של הרליבר רפאל דוליס, שפגע במאט הוג מפיטסבורג על בסיסים מלאים והפייראטס ניצחו 2:3. קייל קנדריק פינק במשחק שלם ושיתק את סנט לואיס, פילדלפיה ניצחה 0:4. זאק גריינקי חטף על הראש ונמשה אחרי שניים ושליש, מילווקי הפסידה באריזונה 8:5. הדודג'רס התגברו על פיגור מוקדם וניצחו 3:6 את יוסטון, עם בומבה בת שלוש ריצות של אי. ג'יי. אליס בתחתית התשיעי. חמישה ושמונה לצ'אד בילינגסלי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully