וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת ערכה אימון מנטאלי, רפאלוב: "יוסיף המון"

25.5.2012 / 16:33

ישראל ממשיכה להתכונן למשחק האימון מול צ'כיה (שבת, 20:15, ערוץ ONE). קשר ברוז': "לומדים דברים חדשים בכל פעם"

נבחרת ישראל תערוך הערב (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת משחק הידידות מול נבחרת צ'כיה, שיתקיים מחר (שבת, 20:15, שידור ישיר בערוץ ONE). אחרי שתרגל באימון הערב אתמול את ההרכב הראשון, הערב צפוי המאמן אלי גוטמן לקבל את ההחלטה הסופית לגבי מספר עמדות לגביהן הוא עדיין מתלבט.

לרשותו של גוטמן עומד סגל מלא לגמרי, פרט לבירם כיאל שחוזר מפציעה ארוכה ומניתוח אותו עבר בקרסול. עוד לפני האימון, הבוקר התקיימה אסיפה נוספת עם המאמן המנטאלי, אלון אולמן, שהתמקד בבניית חוסן מנטאלי ובו הציג מודלים להשגת חוסן והאופן שבו ניתן להשתמש בו במגרש ומחוצה לו. אולמן עבד עם השחקנים על בניית דפוסי חשיבה והתנהגות שיאפשרו להם להביא את הכדורגל הכי טוב שהם יכולים להציג וכמובן לממש את הפוטנציאל. האסיפה עסקה גם בהגברת רמת האמונה ביכולת להשיג את העלייה למונדיאל 2014.

קשר הנבחרת וקלאב ברוז' ליאור רפאלוב אמר: "מדובר בדבר חדש בנבחרת ואני חושב שזה יוסיף המון גם לכל הנבחרת וגם לכל אחד ואחד באופן אישי. גם בברוז' עובדים איתנו על הצד המנטאלי, יש פסיכולוג ספורט שמלווה אותנו, אבל כאן בנבחרת אפשר להפיק יותר כי זה בשפה שלנו ובנוי על הערכים שלנו כנבחרת. המטרות מהמפגשים עם אלון זה להפיק את המירב מהניסיון והידע שלו ומתוך זה לדעת איך להציב לעצמך מטרות ולבדוק מה אתה מוכן לעשות על מנת להגשים אותן. בכל פגישה עם אלון אנחנו לומדים דברים חדשים. הניצחון הגדול שלנו יהיה כשנצליח ליישם את זה על המגרש".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully