וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "רצו שניפול, אבל לא נתנו לזה לקרות"

25.5.2012 / 14:31

פורוורד מכבי תל אביב סיכם את העונה באירוע חגיגי של הצהובים. אליהו: "מה שהכי ריגש אותי היה הסל של אלון שטיין"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יממה לאחר הניצחון 53:73 על מכבי אשדוד, המשיכה היום (שישי) מכבי תל אביב בחגיגות האליפות ה-50 בתולדותיה בקוקטייל חגיגי. כל שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי והניהולי הגיעו על מנת לסיים בצורה יפה את העונה הארוכה ביותר בתולדות המועדון, אותה סיימו עם ארבעה תארים: אליפות, גביע המדינה, הליגה האדריאטית וגביע צ'אנס.

פורוורד הצהובים גיא פניני אמר באירוע: "אמרתי כבר שעברנו עונה קשה. זו הייתה עונה ארוכה, אבל מדהימה ועשינו אותה בצורה הכי טובה שאפשר. זכינו בארבעה תארים ואני לא זוכר שזכינו בארבעה תארים בעונה אחת. יש לנו עכשיו את האליפות, היא חשובה. הרבה אנשים רצו שניפול בדרך, אבל לא נתנו לזה לקרות ואני שמח שעשינו עונה מדהימה".

על הסיכוי שהקבוצה לא תמשיך בעונה הבאה בליגה האדריאטית אמר פניני: "אני חושב שזו תהיה החלטה טובה לא לשחק שם כי ביורוליג יעלו את מספר המשחקים וחשוב להגיע לשלבים החשובים של העונה טריים. היורוליג חשוב מאוד לנו ולמכבי".

ליאור אליהו הוסיף: "הייתה לנו הצלחה גדולה ומגיע לכולם הרבה קרדיט. מהשחקנים ועד המאמנים והצוות הרפואי. מה שריגש אתמול זה דווקא הסל של אלון שטיין, שיצר מומנטום. אני יכול לספר שבאתי היום לאירוע סיום העונה וקשה היה לי להאמין שיש לנו חופש עכשיו".

על העונה הבאה אמר אליהו: "אני לא יודע מי ימשיך ומי לא, אבל ברור שיש הרגשה עצובה כשאתה לא יודע מה קורה בעיקר לאחר שהיינו כל כך הרבה ביחד בעונה החולפת. התחברנו מאוד ביחד ובגלל זה יש קצת לא טוב על הלב, אבל זו דרך העולם והכדורסל".

על האדריאטית: "צריך להבין שאם היורוליג מוסיף משחקים זה כמעט בלתי אפשרי להיות גם בישראלית והאדריאטית. זו החלטה של ההנהלה ואני לא יודע מה קורה לגבי זה. יהיה נורמלי יותר אם לא נשחק באדריאטית.

על כך שנבחר לשחקן העונה הוסיף הפורוורד: "אלו רגעים שמחכים להם כל החיים. התרגשתי מאוד מעצם המעמד, אבל לפני משחק האליפות היה לי הרבה יותר חשוב שנזכה בה ובגביע הרביעי העונה".

תיאו פפאלוקאס נשא סוג של נאום פרידה: "עונה קשה וארוכה הסתיימה. אני שמח בסופו של דבר על התוצאות ושהייתי חלק מהקבוצה הזאת. מכבי קבוצה גדולה ואני גאה להיות חלק מהמועדון הזה. אני מודה לכל אלה שנתנו לי להיות חלק ממנה, הראו לי כבוד והערכה כאן וזה עושה לי את ההחלטה להיות כאן לקלה יותר. אני יודע שלא עשיתי את החיים קלים לעיתונאים העונה ואני מתנצל על זה, אבל עכשיו יהיו לכם חיים קלים יותר".

כדורסל בוואלה! ספורט

סיקור מיוחד: מכבי תל אביב זכתה באליפות ה-50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully