וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא תבטיח לדוידוביץ' את אפודת השוער הראשון

25.5.2012 / 11:08

גם במו"מ העונה יובהר לשוער שישוב מחופשה: תיאבק על מקומך. מקורב לאסולין: "היו גישושים ממכבי חיפה ומכבי ת"א"

במכבי חיפה אמרו אתמול (חמישי) כי אין כוונה להבטיח לשוער ניר דוידוביץ' את אפודת השוער הראשון, זאת למרות שבויאן שראנוב עזב את הקבוצה. השוער יחזור בשבוע הבא לישראל מחופשה פרטית בתאילנד, ואז ייקרא לשיחה עם פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ. השוער אריאל הרוש עדיין בתוכנית של יעקב שחר. ייתכן שהרוש יירכש ואז יושאל לבית"ר ירושלים. כזכור, עטר החזיר גם את אמיר אדרי ממכבי נתניה.

זה בכל אופן, התכנון של הנהלת הקבוצה לגבי רכישת שחקנים מהבירה. עטר רוצה גם את קובי מויאל, אבל הקשר מבהיר בינתיים שהוא רוצה לצאת לאירופה ובשלב זה המאמן מסתפק בקשר זר, כשתמיר כהן ואייל גולסה ייאבקו על חולצת ההרכב לצדו.

ראובן עטר המריא הלילה לארגנטינה כדי לצפות במספר שחקנים. בשדה התעופה בבואנוס איירס קיבל את פניו סוכן שחקנים מקומי, שעובד גם בישראל, והוא ילווה אותו למספר משחקים בליגת המשנה. לעטר אין ברשימה שחקן מסוים שהוא מעוניין לראות, אלא מספר שחקנים במספר משחקים. נציגיו של הקשר הארגנטינאי אמיליאנו ארמנטרוס העבירו קלטות עם ביצועי השחקן למועדון ואם עטר ירצה אותו, הצדדים יפתחו במשא ומתן. חן עזרא עדיין צפוי להגיע למועדון וההערכה היא שסכום המכירה שלו ינוע סביב 800 אלף יורו. בחיפה הבהירו שלא ישלמו יותר עבור השחקן והוסיפו כי הסכום אותו דרשה מכבי נתניה, מיליון יורו וחצי, אינו ריאלי ואף קבוצה בליגת העל לא תסכים לשלם אותו. היחסים החמים בין שחר לקובי בלדב אמורים להוציא את העסקה לפועל. לגבי עומרי בן הרוש, השחקן יעבור רק במקרה שנתניה לא תצליח לגייס כספים כדי לעמוד בתקציב השחקנים עליו סיכמה עם טל בנין. מסר ברוח הזו כבר הועבר גם לעטר, שרוצה את השחקן. המאמן שוקל לטוס לאחר הביקור בארגנטינה גם לברזיל, ואולי גם לבוליביה כדי להיפגש עם החלוץ חרארדו יסרוטה (26). השוער קרלוס אריאס הבהיר אתמול בשיחה עם וואלה! ספורט: "עטר לא דיבר איתי על יסרוטה. הוא שחקן מעניין, אבל אני לא יודע שהוא סגור בחיפה".

ביממה האחרונה מופעל לחץ על הקשר גיא אסולין לחזור לישראל. בסביבתו של השחקן אמרו אתמול: "אם גיא יחליט לחזור לארץ, זה יהיה רק למכבי חיפה או למכבי תל אביב. היו גישושים משתי הקבוצות הללו, לא פניה רשמית, אבל הוא עדיין לא החליט. הוא שוקל הצעות מאירופה. לא הייתי פוסל על הסף אפשרות שיחזור לישראל. הוא מאוד מבולבל כרגע". הקשר שוהה בארץ לרגל אירוע משפחתי.

הבלם סארי פלאח יחזור מחופשה פרטית ביום ראשון וייפגש עם ראשי המועדון. השחקן יבהיר בפגישה כי הוא מעוניין לעזוב, אבל חיפה תציב תג מחיר גבוה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן מחזיק בנוסף להצעה מגנט גם בהצעה מסטנדרד ליאז'.

ביום שלישי תיערך פגישה בין חיפה לישראל זגורי, המסיים חוזה בתום העונה הקרובה. חיפה עשויה להציעלו הארכת חוזה או למוכרו. כזכור, באר שבע, עכו ונתניה כבר התעניינו בשחקן.

עוד במכבי חיפה: כבר ביום שני הקרוב תיפתח מכירת המנויים. מי שירכוש מנוי יזכה לזכות ראשונית לבחור את מקומו באיצטדיון החדש בעונה הבאה. בחיפה מאמינים שהחתמת עטר תשבור את שיא מכירת המנויים ותחצה את גבול ה-6,500.

צפו בביצועיו של יסרוטה המועמד למכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully