וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ומקורב ממכבי אחי נצרת נעצרו

24.5.2012 / 19:50

פרשת המשחק בין לוד לנצרת מסתעפת: שני אנשי הקבוצה נעצרו בחשד להטיית תוצאת המשחק ויובאו להארכת מעצר ביום שישי

נראה שפרשת המשחק בין הפועל בני לוד למכבי אחי נצרת רחוקה מלהסתיים. היום (חמישי) נעצרו שני אנשים נוספים בחשד למעורבות בהטיית המשחק הגורלי בליגה הלאומית. אחד מהשניים הוא שחקן בכיר בנצרת והשני הוא מקורב לקבוצה. השניים חשודים בקבלת שוחד בתחרויות ספורט, קבלת דבר במרמה וקשירת קשר לביצוע פשע ויובאו ביום שישי בצהריים להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

מעצרם של השניים מצטרף למעצרו של שחקן הקבוצה סאמח סרחאן, שנעצר מוקדם יותר השבוע ומעצרו הוארך עד ליום שישי. כזכור, עורך דינו של סרחאן יאמן מסאלחה טען בבקשה בהארכת מעצרו כי הבקשה של המשטרה היא "בקשה יומרנית" זאת מכיוון שלדבריו אין ראיות הקושרות את סרחאן לביצוע העבירות שבהן הוא חשוד. "מערבים פוליטיקה וספורט ומנצלים זאת לרעה", טען. "אין שום ראיה הקושרת את השחקן לקבלת דבר שוחד". מסאלחה ביקש מהשופטת לשחרר את השחקן בתנאים שייקבעו על פי בית המשפט, אבל בסופו של דבר נקבע על הארכת מעצר של יומיים בלבד.

כזכור, בני לוד, שהייתה זקוקה לניצחון בהפרש שערים גבוה על מנת להגיע למשחקי המבחן, הובילה כבר בפתיחה 0:4 בדרך לניצחון הקל (0:6). חוקרי "ויצמן-יער" נכחו באיצטדיון והחליטו להגיש את ממצאיהם למשטרה. תוצאת המשחק עוררה סערה רבתי, במיוחד אצל אנשי מכבי הרצליה, שניצחה 0:1 את הפועל ירושלים, ניצחון שלא הספיק.

בהפועל רמת גן, שניצחה את רעננה 2:3, אמרו שחקנים בעילום שם כי "שחקנים מאחי נצרת אמרו שייתנו לבני לוד לנצח". מאמן מכבי הרצליה עופר טלקר כינה את המשחק בנצרת "גועל נפש", ומאמן אחי נצרת שמעון הדרי התפטר בעקבות התבוסה.

למרות החשדות, התקיים בסוף השבוע שעבר משחק העלייה לליגת העל בין הפועל רמת גן לבני לוד, שבסיומו ניצחה קבוצתו של פרדי דוד 0:2 והבטיחה את מקומה בליגת העל. בהתאחדות הבהירו ערב המשחק כי אם יימצאו ראיות מחשידות נגד מי מהמעורבים, תבוטל תוצאת המשחק.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully