וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: שחר צוברי ממשיך להגדיל את הפער מנמרוד משיח

24.5.2012 / 13:46

המדליסט מבייג'ינג סיים במקומות 1 ו-4 את יום השיוטים השלישי, משיח עלה למקום 6 אך הוא רחוק 22 נקודות מלונדון

הקרב הגדול בין נמרוד משיח ושחר צוברי על הכרטיס הבודד לאולימפיאדת לונדון 2012 נמשך, והפער בין השניים ממשיך לצמוח. לאחר שצוברי הגדיל אמש (רביעי) משמעותית את ההפרש במסגרת התחרות מסבב גביע העולם במדמבליק שבהולנד, המשיך היום המדליסט מבייג'ינג באותו קו גם בסיום יום השיוטים השלישי של התחרות.

צוברי סיים את שני השיוטים שהתקיימו היום במקומות 1 ו-4 וצבר בסך הכל 11 נקודות שליליות, בעוד משיח סיים במקומות 5 ו-12 בהתאמה ועלה למקום השישי בסך הכל, עם 49 נקודות. ביום שישי צפויים להתקיים שני השיוטים הרגילים האחרונים, ושיוט המדליות שבו הניקוד כפול מתוכנן ליום שבת.

המנהל המקצועי של איגוד השייט גור שטיינברג שנמצא עם הגולשים בהולנד סיכם את יום התחרויות ואמר: "ראיתי את שני השיוטים מקרוב ולא היה צל של ספק מבחינת ההגינות שלהם. שחר צוברי יוצר מהלכים טקטיים כדי לקדם את עצמו ומן הסתם זה מפריע גם לנמרוד משיח, אבל לא קרה היום משהו שמצריך ערעורים. כזכור, וועדת השיפוט הצמידה סירת מנוע לגולשים הישראלים בידיעה למצב הרגיש שיש כאן".

במידה וצוברי יישאר במקום הראשון, הדרך היחידה שבה משיח יוכל לזכות בכרטיס ללונדון היא אם הוא יסיים במקום השלישי ומעלה. כרגע, עומר סופר הישראלי עלה למקום השני בדירוג הכללי עם 25 נקודות שליליות והוג בנואה הצרפתי מדורג שלישי. משיח רחוק כרגע ב-22 נקודות מהמקום השלישי שיבטיח לו את הכרטיס למשחקים האולימפיים.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully