וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: האוהדים התכנסו, יפעילו לחץ על טביב

כ-300 מאוהדי האדומים הגיעו לכנס ואמרו: "עם אוהדים כאלה אפשר לנצח במלחמה". מגן בית"ר כפ"ס בורחל סיכם עקרונית

אחרי ההצהרות של אלי טביב על מכירת הקבוצה בסכום של כ-25 מיליון לפחות, ערכו היום (רביעי) אוהדי הפועל תל אביב כנס תחת הכותרת: "מצילים את הפועל". למעלה מ-300 מאוהדי הקבוצה הגיעו לכנס ואנשי המטה הציגו בפני האוהדים את תמונת המצב, בה הצהירו כי אלי טביב דורש סכומים מופרזים ולמרות שיש בפניו הצעות, כרגע אין בכוונתו למכור את הקבוצה.

האוהדים הבהירו כי אין שום סיבה לשלם לטביב את הסכומים הללו, והנחת המוצא היא שטביב ישאר בקבוצה עוד זמן רב ולכן יש להיערך להגברת המאבק ולהפעלת לחץ אינטנסיבי יותר על טביב והגורמים הקרובים אלי - בני משפחתו, חבריו וההתאחדות לכדורגל.

האוהדים הבהירו שאינם מפחדים מפני העומד לבוא והם נערכים למצב קשה והיו נלהבים להגביר את המאבק מול טביב. בסיום המפגש, שארך כשעתיים, החליטו האוהדים להקים צוות שיפעל להקמת עמותה שתהיה ערוכה למספר תסריטים - לקיחת הקבוצה מידיו של טביב, מצב של פירוק המועדון ושיתוף פעולה עם הבעלים החדש לכשיגיע. האוהדים החליטו לפעול מבחינה משפטית, להגביר את המחאה סביב ביתו של טביב וחנויותיה של דנה אשכנזי והעלו מספר רעיונות שמטרתם העיקרית היא הפעלת לחץ על אלי טביב והורדת המחיר אותו הוא דורש עד לסכום ריאלי של 8 מיליון שקלים.

אסף איל, מראשי המאבק אמר: "הקהל של הפועל תל אביב הוכיח פעם נוספת כי הוא מאוחד והוא מוכן להלחם למען הצלת הקבוצה שלו. היו פה הערב למעלה מ-300 אוהדים, בני כל הגילאים, שמוכנים להתנדב להשקיע את כל זמנם כדי לגרום לטביב לעזוב את הקבוצה. עם צבא כזה אפשר לנצח מלחמות, וזה מה שיקרה גם בסופו של דבר".

בתוך כך, מגן בית"ר כפר סבא מליגה א' דניאל בורחל סיכם עקרונית בהפועל תל אביב ועשוי לשמש כמחליף של יגאל אנטבי בעונה הבאה. יחד עם זאת, העברתו של בורחל עדיין תלויה באישורו של הבעלים אלי טביב.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully