וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוחם: "מאמינים שנחזור עם הכרטיס לאליפות אירופה"

23.5.2012 / 21:00

נבחרת נוער א' תמריא לשלב העילית בפורטוגל. המגן אופטימי: "הכל אפשרי". המשחק הראשון: בשבת מול אוקראינה

נבחרת נוער א' (עד גיל 19) של ישראל תמריא הלילה (רביעי) לפורטוגל, שם תשתתף בשלב העילית. הנבחרת של אלי אוחנה הוגרלה לבית מספר 4 עם נבחרות פורטוגל, אוקראינה ואירלנד. לשלב העילית העפילו 28 נבחרות: 25 משלב המוקדמות ושלוש נבחרות נוספות שקיבלנו כרטיס אוטומטי (אנגליה, צרפת וספרד). ביום שבת יפגשו הכחולים לבנים את הנבחרת המקבילה מאוקראינה, ביום שני את פורטוגל המארחת וביום חמישי תסיים מול אירלנד. רק הנבחרת שתסיים ראשונה בבית, תעפיל לאליפות אירופה.

קפטן הנבחרת, מגנה של בית"ר ירושלים תומר ירוחם, אמר לקראת הטיסה: "אנחנו מרגישים מצוין. הגענו למאני טיים שבשבילו אנחנו עובדים קשה שנה שלמה. מצפים לנו משחקים לא קלים בכלל אבל אני בטוח שכל אחד מאיתנו בנבחרת מרגיש מוכן ויעשה את כל מה שהוא צריך בין השחקים ובצוות המקצועי קיימת אמונה גדולה וחזקה שנחזור ארצה עם כרטיס עליה לשלב הבא".

ירוחם יודע שלמרות האמונה, ישנן נבחרות טובות מישראל ואומר: "אין ספק שנבחרת עם שם כמו פורטוגל זה שם מחייב ועוד בבית שלה היא הפייבוריטת, אבל אני לא מאמין בכלל שבכדורגל יש לזה משמעות כי בטורניר הזה כל משחק הוא משחק נתון והכל יכול לקרות וזה היופי של הכדורגל".

ירוחם, שאלי כהן בונה עליו ברוטציה על עמדת המגן הימני בבית"ר יחד עם שי חדד הוסיף לקראת העתיד בצהוב שחור: "אני רוצה להאמין ככה. אני מרגיש שזה הזמן שלי, הרבה בעזרת אלי כהן שנותן לי הרבה אמון, ובעזרת עבודה קשה אני רוצה להחזיר לו במגרש ואני מבטיח לא לאכזב. זה מועדון שאני קודם כל אוהד שלו וחולם להצליח איתו יותר מכל דבר אחר".

הסגל המלא

שוערים: ברק לוי (מכבי ת"א), רון שושן (מכבי חיפה).

הגנה: תומר ירוחם (בית"ר י-ם), דין אקפי (מכבי ת"א), דור אלו (מכבי פ"ת), פיליפ חייק (הפועל ת"א), לירן ג'אן (הפועל כפ"ס), אושר אבו (מכבי ת"א).

קישור: ניר לקס (הפועל ת"א), גידי קניוק (מכבי פ"ת), עומר צלישר (בית"ר טוברוק), עומרי אלטמן (פולהאם).

התקפה: איסמעיל ריאן (מכבי חיפה), דור כוכב (מכבי חיפה), שחר הירש (הפועל חיפה), בן אז'ובל (הפועל כפ"ס), עומרי פרל (מכבי הרצליה), רועי עטר (מכבי חיפה).

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully