וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי, שיימן וגרשון תורגלו לקראת צ'כיה

23.5.2012 / 16:00

השלושה בתוכניות לקראת המשחק בשבת. בשער יש התלבטות בין הרוש ועמוס. דמארי: "כמעט בלתי אפשרי לעבור את פורטוגל"

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת צמד משחקי הידידות מול צ'כיה (שבת) וגרמניה (חמישי הבא), כשברקע מתחיל המאמן אלי גוטמן לגבש שיטה והרכבים. ההערכה היא שהסגל שיוזמן לתחילת הקמפיין יהיה שונה מהסגל הנוכחי. שחקנים כמו דודו אוואט, אלמוג כהן ואליניב ברדה ישובו לסגל לאחר הפציעות, ויותר שחקני הגנה יזומנו לסגל.

הנבחרת קיימה אתמול את אימון הערב שלה באולם הספורט במלון, זאת לאחר שאימון הבוקר התנהל תחת מזג אוויר סוער, מה שגרם להצפה במגרש. יוסי אבוקסיס המשיך לעבוד עם החלוצים גם היום. יוסי בניון, טל בן חיים, מאור מליקסון וביברס נאתכו הצטרפו לאימונים לאחר ששלשום זכו למנוחה. בירם כיאל לא ישחק מול צ'כיה וגרמניה בשל פציעה וההיעדרות של אלמוג כהן גורמת לגוטמן להתלבט לגבי הקשר האחורי שישחק לצדו - אביחי ידין או ערן זהבי.

אחרי יום גשום במיוחד, חזרה הבוקר הנבחרת למתקן האימונים שהתייבש בשל השמש שיצאה בחזרה. כל שחקני הסגל ערכו אימון מלא במהלכו התקיימו תרגולים טקטיים של החלק ההגנתי והחלק ההתקפי. גוטמן התחיל לתרגל בעיקר את הרכב ההגנה לקראת צ?כיה. במהלך האימון עצמו התחלקו לשתי קבוצות, קבוצת שחקנים אחת עבדה עם גוטמן והשנייה עם אבוקסיס, כשהדגש היה על תרגול קו ההגנה. לאורך כל האימונים גוטמן מקפיד על מערך ה-2-4-4 הידוע והמדוייק שלו וכך גם באימון הזה. לאחר האימון חזרו השחקנים למלון לארוחת צהריים ומיד לאחר מכן קיבלו כמה שעות חופשיות בגרץ. הנבחרת תחזור להתאמן מחר בבוקר לקראת המשחק נגד צ?כיה שיתקיים בשבת.

גם אתמול וגם היום תרגל גוטמן את שמואל שיימן כמגן שמאלי. אלעד גבאי תורגל כמגן ימני ואילו רמי גרשון כבלם, לצדו של טל בן חיים שיפתח מול צ'כיה וגרמניה. בשער ישנה התלבטות בין השוערים אריאל הרוש ודני עמוס.

"אנחנו בשבוע של אימונים ומשחקים ובאנו לכאן כי אנחנו צריכים לגבש את השיטה, אני מקווה שנעשה את המקסימום בשני המשחקים האלה", אמר עומר דמארי שמתמודד על חולצת ההרכב עם ארבעה שגרירים, "צ'כיה וגרמניה הן נבחרות מהרמה הכי גבוהה שיש. גרמניה מועמדת לזכות ביורו, זה יהיה מבחן קשה וטוב. מדובר במשחק ידידות, אבל אני חושב שהם ייקחו אותו ברצינות".

"אני לא חושב שלשחקני הפועל יש עדיפות", הוסיף דמארי לגבי תהליך בניית הסגל. "גם לקראת המשחק מול אוקראינה אמרו את זה, אבל חלק מהשחקנים של הפועל לא זומנו בכלל, אני לא חושב שאלי לא יודע לעשות הפרדה. התחרות בחלק הקדמי היא קשה וטובה, הרבה שחקנים בחלק הקדמי ברמה גבוהה. יש גם שחקנים שלא זומנו והם טובים. מי שיוכיח את עצמו באימונים ישחק בהרכב".

לגבי הבית שאליו הוגרלה ישראל אמר: "אין ספק שרוסיה ופורטוגל נבחרות חזקות מאוד. אנחנו לא מרימים ידיים. זה נראה בלתי אפשרי לנצח את פורטוגל, אבל לא נוותר וננסה להפתיע. את רוסיה כבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים לנצח".

עדכון ראשון: 9:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully