וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לזה בדיוק ציפינו מכם

23.5.2012 / 8:18

הופעה גדולה של סי ג'יי וילסון והומראן של אלברט פוחולס העניקו לאיינג'לס ניצחון 0:5 על אוקלנד. שאט אאוט לאדם ויינרייט

לוס אנג'לס איינג'לס הביאה את סי ג'יי וילסון ואלברט פוחולס כדי להוות איום מתמיד על טקסס ב-AL מערב. עכשיו, כששניהם כבר בכושר, זה נראה טוב מתמיד. וילסון רשם שמונה אינינגים שבהם סילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט, פוחולס חבט להומראן רביעי העונה, והאיינג'לס ניצחו באוקלנד 0:5. עם זאת, הפער מטקסס עדיין גדול ועומד על שמונה משחקים, לאחר שהריינג'רס ניצחו בסיאטל 1:3 בזכות שבעה ושישה של מאט הריסון.

בולטימור המשיכה לשמור על מקומה הראשון ב-AL מזרח לאחר 1:4 על בוסטון. קווין יוקיליס שחזר מפציעה חבט להומר עבור הרד סוקס, אבל זו הייתה הפעולה החיובית היחידה, פחות או יותר, של הסוקס מול בריאן מאטוס, שסילק תשעה חובטים בשישה אינינגים ושליש של עבודה. ניו יורק יאנקיז השיבה את בוסטון למרתפי בית המזרח עם ניצחון קשה, 2:3 על קנזס סיטי. טמפה ביי גברה על טורונטו 5:8, והיא רחוקה שני משחקים מהאוריולס שבפסגת הבית.

קליבלנד החמה ממשיכה לעשות שמות בבית המרכז ויתרונה גדל ל-3.5 משחקים לאחר 3:5 על דטרויט. אובלדו חימנז זכה בניצחון. בשיקגו הפליא פי ג'יי וולטרס עם תשעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים, מינסוטה עברה את הווייט סוקס 2:9.

אדם ויינרייט מתחיל, כך נראה, לחזור לעצמו. האס של סנט לואיס גמגם בפתיחת העונה, אבל ה-0:4 על סן דייגו הראה שהיכולת עדיין שם. ויינרייט רשם תשעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים במשחק הזה, כשהוא מרשה ארבע חבטות בלבד. הקרדינלס מקדימים בחצי משחק את סינסינטי בראש בית ה-NL מרכז, לאחר שהרדס ניצחו את אטלנטה 3:4 בזכות שני הומרים של ברנדון פיליפס. גם מייקל בורן מהברייבס חבט לצמד. שבעה וחמישה לברנדון ביצ'י בהפסדו השני העונה.

באופן כללי, די שמח ב-NL מזרח, שם הברייבס מפגרים בחצי משחק אחרי וושינגטון, שה-2:5 שלה בפילדלפיה החזיר אותה לפסגה. ג'ורדן צימרמן אחראי לניצחון עם שישה אינינגים סולידיים. מיאמי ממוקמת מיד אחרי אטלנטה לאחר עוד ניצחון על קולורדו, 6:7, והמטס גם הם לא מוותרים ועשו את שלהם עם 2:3 על פיטסבורג. שבעה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים לאר איי דיקי במשחק הזה.

סן פרנסיסקו הגיעה למילווקי ויצאה עם ניצחון 4:6, הומר בן שלוש ריצות של באסטר פוזי עזר לעניין הזה. הג'איינטס לא הצליחו לצמק את פער שבעת המשחקים מהדודג'רס, לאחר לוס אנג'לס נחלצה מפיגור 6:1 לניצחון 7:8 באריזונה. איוואן דה חסוס רשם דאבל בן שתי ריצות באינינג התשיעי כדי להפוך את הקערה. ג'יי איי האפ הגיש שישה אינינגים טובים, יוסטון עברה את שיקגו קאבס 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully