וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מכבי אחי נצרת נעצר בחשד להטיית משחק

22.5.2012 / 21:35

השחקן נעצר בעקבות תלונה שהוגשה בשם ההתאחדות ע"י חברת וייצמן יער, והוא יובא להארכת מעצר ברביעי בבימ"ש

המשחק החשוד בליגה הלאומית בין מכבי אחי נצרת לבני לוד מסרב לרדת מהכותרות: היום (שלישי) נעצר שחקן של נצרת בחשד להטיית תוצאת המשחק. כזכור, אותו משחק שלח את לוד למשחק המבחן על העלייה לליגת העל, אחרי שנצרת הובסה 6:0.

אותו שחקן, ששמו אסור כעת לפרסום עד לאחר הארכת מעצרו, נעצר בעקבות תלונה שהוגשה בשם ההתאחדות לכדורגל על ידי חברת החקירות וייצמן יער לפני כשבוע. הפרשה הזו נחקרת במשרדי היחידה לחקירות בינלאומיות, כאשר אותו שחקן יובא להארכת מעצר מחר בבית משפט השלום בראשון לציון.

כזכור, בני לוד, שהייתה זקוקה לניצחון בהפרש שערים גבוה על מנת להגיע למשחקי המבחן, הובילה כבר בפתיחה 0:4 בדרך לניצחון הקל. חוקרי "ויצמן-יער" נכחו באיצטדיון והחליטו להגיש את ממצאיהם למשטרה. תוצאת המשחק עוררה סערה רבתי, במיוחד אצל אנשי מכבי הרצליה, שניצחה 0:1 את הפועל ירושלים, ניצחון שלא הספיק. בהפועל רמת גן, שניצחה את רעננה 2:3, אמרו שחקנים בעילום שם כי "שחקנים מאחי נצרת אמרו שייתנו לבני לוד לנצח". מאמן מכבי הרצליה עופר טלקר כינה את המשחק בנצרת "גועל נפש", ומאמן אחי נצרת שמעון הדרי התפטר בעקבות התבוסה.

למרות החשדות, התקיים בסוף השבוע האחרון משחק העלייה לליגת העל בין הפועל רמת גן לבני לוד, שבסיומו ניצחה קבוצתו של פרדי דוד 0:2 והבטיחה את מקומה בליגת העל. בהתאחדות הבהירו ערב המשחק כי אם יימצאו ראיות מחשידות נגד מי מהמעורבים, תבוטל תוצאת המשחק.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully