וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: מלמיליאן סירב, שמעון הדרי צפוי להתמנות

22.5.2012 / 16:39

בפעם השנייה הקיץ סירב המאמן להדריך את המועדון, הסיבה הרשמית: המרחק. מאמן אחי נצרת אמור להתמנות השבוע

עכשיו זה סופי: אורי מלמיליאן לא יאמן את הפועל עכו בעונה הבאה. המאמן שהיה השם החם בקבוצה בשבועות האחרונים וחוזר במרץ על ידי יושב ראש המועדון ציון וייצמן סירב בפעם השנייה היום (שלישי) להצעה להחליף את אלי כהן, אחרי שכבר לפני מספר שבועות דיווחנו כי הוא אינו מעוניין בתפקיד. מי שצפוי להתמנות במקומו הוא שמעון הדרי, מי שהדריך את מכבי אחי נצרת בשנים האחרונות.

כזכור, גם בקיץ שעבר פנתה הקבוצה של מלמיליאן, וגם אז התשובה הייתה זהה. במהלך יום ראשון האחרון הגיע המאמן לסיור במתקן האימונים של הפועל עכו ואף נפגש עם ראש העירייה שמעון לנקרי, אבל היום כאמור עידכן המאמן את ראשי הקבוצה על כך שהוא אינו מעוניין להגיע לקבוצה.

בהפועל עכו הודיעו שהסיבה הרשמית לסירובו של מלמיליאן היא בשל "המרחק הגיאוגרפי שאינו ניתן לגישור בשלב זה". עוד הודיעו מהמועדון כי "עכו מאחלת לאורי הצלחה בהמשך הדרך". כבר עכשיו ברור כאמור שהדרי צפוי לקבל פנייה ביממה הקרובה, ואם הכל יילך כשורה, הוא ימונה רשמית למאמן הקבוצה.

עם או בלי מאמן, בשבועות האחרונים הוחתמו כבר שלושה שחקנים: אמיה טגה, שמסיים קדנציה בהפועל אשקלון ודייויד גומז ואימורו לוקמן שמגיעים מהפועל ראשון לציון. שם נוסף שעלה בימים האחרונים כמועמד להצטרף הוא רועי דיין, חלוצה של בירסחוט, אם כי הסיכויים שהוא יגיע נראים כרגע נמוכים.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully