וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט יאמן את ויטסה ארנהיים?

המאמן מחזיק בהצעה מהקבוצה שסיימה במקום ה-7 בהולנד ועלתה לליגה האירופית. ויטסה נמצאת בקשרים טובים עם צ'לסי

האם קבוצתו הבאה של אברהם גרנט היא ויטסה ארנהיים ההולנדית? לוואלה! ספורט נודע, כי גרנט מחזיק בהצעה מהקבוצה מהליגה הבכירה בהולנד, אך כרגע אין משא ומתן רשמי בין המועדון למאמן. המגעים בין הצדדים צפויים להיפתח בקרוב.

מקורות בהולנד ובאנגליה טוענים, כי גרנט עשוי להתמנות כמאמן ויטסה בשל קשריו הטובים רומן אברמוביץ'. באנגליה יש כאלה שמגדירים את ויטסה כקבוצת הבת של הבלוז, שזכו בליגת האלופות בשבת האחרונה. זאת לאחר שמספר משחקני צ'לסי, כמו תומאס קאלאס הצ'כי, אוליסס דאבילה ממכסיקו ופטריק ואן אנהולט ההולנדי, עברו בהשאלה למועדון מארנהיים, שנודע גם בכינוי "פ.צ. הוליווד מנהר הריין". לכן, קיימים סיכויים טובים שגרנט אכן יאמן שם, לאחר שסיים את תפקידו בפרטיזן בלגרד והוסיף תואר אליפות בסרביה לרזומה שלו, אך גם ספג לא מעט ביקורת מהעיתונות הסרבית על יכולת הקבוצה והעובדה שהפסידה שלוש פעמים מתוך שלושה משחקי דרבי מול היריבה השנואה הכוכב האדום בלגרד.

ויטסה סיימה את העונה הסדירה בהולנד במקום השביעי, שמוליך למשחקי הפלייאוף על הליגה האירופית, המתקיימים בין הקבוצות שסיימו במקומות 5 עד 8 בליגה ההולנדית. בחצי גמר הפלייאוף היא עברה את נאק ברדה עם 3:4 בסיכום שני המשחקים ובגמר גברה על וולוויק 2:5, גם כן בשני משחקים, כדי לזכות בכרטיס האחרון לליגה האירופית בעונה הבאה. מי שכיכב בארבעת המשחקים הללו הוא ווילפריד בוני מחוף השנהב, שכבש חמישה מבין תשעת השערים של ויטסה.

את ויטסה מאמן כיום ג'ון ואן דן ברום, שנחשב לאחד מטובי שחקני המועדון אי פעם ועשה עבודה נהדרת כמאמן העונה ולפני כן בדן האג. במועדון לא מתכוונים ליזום פרידה ממנו, אך הוא נחשב למועמד מוביל לאמן את אנדרלכט ועשוי לעזוב לטובתה. במקרה כזה, הסיכוי של גרנט להגיע לוויטסה יגבר.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully