וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה נהדרת לשחר צוברי בגביע העולם בהולנד

22.5.2012 / 15:27

החלה התחרות הקובעת לקראת לונדון: צוברי מוביל, משיח שלישי. המתיחות גוברת, פרידמן התלונן על חבריו של צוברי

התחרות מסבב גביע העולם בגלשני רוח במדמבליק שבהולנד יצאה היום (שלישי) לדרך כשהקרב המרתק בזווית הישראלית הוא האחרון בין שחר צוברי לנמרוד משיח. כזכור, מדובר בתחרות הרביעית מבין ארבע שנקבעו מראש. נמרוד משיח מוביל בביטחה במאזן בין השניים אחרי שלוש תחרויות. למעשה, כדי ששחר צוברי יעקוף אותו ויגיע ללונדון 2012 הוא צריך לנצח ולראות את נמרוד משיח מסיים במקום הרביעי ומטה, או לסיים במקום השני ושמשיח יסיים תשיעי ומטה.

שחר צוברי פתח את התחרות בסערה וסיים את שלושת השיוטים הראשונים במקומות 1, 1 ו-2. בתום היום הראשון הוא מדורג במקום הראשון עם 4 נקודות שליליות. נמרוד משיח סיים את שלושת השיוטים הראשונים במקומות 6, 7 ו-1 והוא מדורג שלישי עם 14 נקודות שליליות. בין השניים מדורג הגולש הצרפתי פייר לה קוק, שצבר 9 נקודות שליליות.

בגלל הסמיכות של התחרות הזאת למשחקים האולימפיים, חלק גדול מהגולשים הבכירים בעולם לא משתתף בה. הנתון הזה עובד למעשה לטובת צוברי וגם משיח יחד. מצד אחד, לצוברי יהיה קל יותר לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים. מצד שני, גם אם למשיח תהיה תחרות פחות טובה, הוא עדיין יוכל לשמור על מקום בצמרת.

המתיחות בין השניים, בכל מקרה, רק גוברת. גל פרידמן, מאמנו של משיח, טען שצוברי מפעיל את החברים האילתים שלו (שלושה גולשים שנסעו גם הם לתחרות) והתלונן בסיום יום השיוטים. גור שטיינברג, המנהל המקצועי של איגוד השייט, התייחס לנושא ואמר: "כל השופטים בתחרות מודעים למצב הרגיש ולהתמודדות בין צוברי למשיח. אם מישהו מהשופטים ימצא לנכון להעניש או לקבוע שהיו שיוט לא חוקי, הוא לא יהסס לעשות את זה. עד עכשיו זה לא קרה ומבחינתי מה שהם מחליטים זה מה שיקבע. הגולשים הנוספים נסעו כי זו תחרות פתוחה לכולם, אי אפשר להגביל מישהו להשתתף בה. יש עוד מדינות ששלחו מספר רב של נציגים".

שייט בוואלה! ספורט

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully