וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מגמאדוב עשוי לחזור שוב מפרישה

22.5.2012 / 13:57

הבלם ישוחח עם סיני, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה. טל בן חיים ינסה לעזוב לאירופה. השחקנים דורשים את מענקי הניקוד

האם מוראד מגמאדוב יחזור בפעם השניה בתוך חודש מפרישה ויעלה על מגרשי הכדורגל בישראל בעונה הבאה? על פי גורמים במכבי פתח תקוה, הדבר בהחלט אפשרי. מגמאדוב עדיין לא זומן לשיחה רשמית עם ראשי המועדון, אבל בימים הקרובים הוא ישוחח עם המאמן משה סיני בנוגע לעונה הבאה. כרגע נשקלת אפשרות להחזיר את הבלם בן ה-38 מפרישה, לאחר ששב למשחק אחד בוסרמיל מול הפועל באר שבע לקראת סיום העונה ולאחריו הודיע כי הוא תולה את הנעליים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, משה סיני מחזיק בחוזה לעונה הבאה בקבוצה והוא כבר מופקד בבקרה מאז תחילת העונה שעברה. במועדון אמרו היום (שלישי): "סיני אישר שהוא ממשיך איתנו בהתאם לחוזה, לרגע לא חשבנו על מועמד אחר". החלוץ טל בן חיים ינסה לעזוב לאירופה, אבל עדיין לא הוגשה הצעה רשמית עבורו. בן חיים לא יישאר לשחק בליגה השניה, למרות החוזה שלו, וכרגע גם לא נראה שיעבור לקבוצה אחרת בישראל.

בנושא אחר: שחקני הקבוצה עדיין דורשים את הכסף שמגיע להם, לאחר שהתברר להם שהנהלת הקבוצה השמיטה מתלושי השכר מענקי נקודות עבור משחקי הליגה. אחד מהם כבר אמר על כך: "דיברנו על זה והחלטנו שאם בשבוע הבא לא נקבל את הכסף, נשלח מכתב למועדון. עם כל הכאב, יש לנו משפחות לפרנס".

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully