וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מסיבת הפתעה

22.5.2012 / 8:44

קנזס סיטי הגיעה לברונקס והפתיעה עם 0:6 על היאנקיז. בוסטון ניצחה בבולטימור, יו דרוויש הפסיד והדודג'רס לא עוצרים

קנזס סיטי היא אחת הקבוצות הגרועות בבייסבול בשנים האחרונות. ניו יורק יאנקיז תמיד היו מאריות הליגה. אז מה? בבייסבול, כמו בבייסבול, כל דבר יכול לקרות בכל ערב נתון והלילה (בין שני לשלישי), הרויאלס הגיעו לברונקס ויצאו עם 0:6 גדול, כשמייק מוסטקאס יורה להומראן שביעי העונה ופליפה פאולינו מוביל את ההשתקה עם שישה ושני שליש ושמונה הכשות.

עוד ב-AL: בוסטון שבה למאזן חצוי עם ניצחון חוץ על בולטימור, 6:8, שהושג בין היתר בזכות הומראן עשירי לדייויד אורטיז העונה. בית המזרח כולו ממשיך להיות צמוד, לאחר שטורונטו ניצחה 2:6 בטמפה ביי. הפער בין כל חמש הקבוצות בבית עומד כרגע על 5.5 משחקים בלבד. אוקלנד הפילה את האיינג'לס החלשים עם 1:2 ביתי וסיאטל, בראשות קינג פליקס הרננדז, שנתן שמונה ושבעה, הנחילה ליו דרוויש הפסד שני במייג'ורס, 6:1. המגיש היפני שרד רק ארבעה אינינגים.

ב-NL: וושינגטון לא עוצרת והלילה היא ניצחה 1:2 בחוץ את היריבה השנואה פילדלפיה. ג'יו גונזאלס המשיך להוכיח שהוא הטרייד הכי טוב של הפגרה האחרונה, עם שישה ותשעה בלי אף ריצה. סינסינטי נישאה על גלי ההצלחה מול היאנקיז לניצחון 1:4 על אטלנטה, כשדרו סטאבס מספק צמד הומראנים והמגיש מייק ליק נותן אחד משלו בתוספת שמונה ושישה מעולים על הגבעה. פיטסבורג הפכה פיגור מאוחר ל-4:5 על המטס, בעוד שמיאמי המשיכה את הסבל של קולורדו עם 4:7. מארק בהרלי ניצח, ג'יימי מוייר הפסיד, ג'אנקרלו סטנטון מהמארלינס פירק את לוח התוצאות עם גראנד סלאם אימתני. עוד קבוצה שלא מפסיקה להפסיד הם הקאבס, שירדו מנוצחים בפעם השביעית ברציפות אחרי 8:4 מול יוסטון. סן פרנסיסקו נזקקה ל-14 אינינגים והומראן של הקטור סאנצ'ז כדי לנצח 3:4 את מילווקי. סנט לואיס עצרה רצף של ארבעה הפסדים עם 3:4 על סן דייגו והדודג'רס מצידם, המשיכו רצף ועלו לחמישה ניצחונות עם 1:6 על אריזונה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully