וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נתן את המקסימום

21.5.2012 / 9:40

מקס שרצר הכיש 15, דטרויט ניצחה 3:4 את פיטסבורג. שבע הכנסות רצים לג'ונתן לוקרוי ממילווקי ב-4:16 על מינסוטה

מקס שרצר הוא תמיד מגיש מעניין, אבל לא תמיד יציב. לפעמים הוא מאבד שליטה מהר, אבל לפעמים יש לו פרצי גאונות. אחד מהם היה הלילה (בין ראשון לשני), כשהוא הכיש 15 חובטים, אחד פחות משיא המועדון של דטרויט וסיים עם ניצחון 3:4 על פיטסבורג. ערב מטורף עבר גם על ג'ונתן לוקרוי, התופס של מילווקי, שעלה בפעם הראשונה בקריירה כקלין אפ ופירק את מינסוטה עם שני הומראנים (אחד מהם גראנד סלאם) ושבע הכנסות רצים בניצחון 4:16. זאק גריינקי שיפר את מאזנו ל-0:14 במילר פארק של מילווקי.

בוסטון שוב מתייצבת והיא ניצחה את הסדרה בפילדלפיה עם 1:5 במשחק האחרון. שבעה ושני שליש עם חמישה לג'וש בקט, הומראן של שלוש ריצות לג'ראד סלטלמאקיה. סטיבן שטרסבורג של וושינגטון קצת נאבק בהתחלה על הגבעה מול בולטימור, אבל סיים עם חמישה ושמונה, כשהוא מקנח עם הומראן בכורה בקריירה בניצחון 3:9. קולבי לואיס לא נשאר מאחור ונתן שמונה ושישה מול יוסטון, כשהוא מכניס גם שני רצים וטקסס ניצחה בדרבי 1:6. בדרבי נוסף, של שיקגו, הוויט סוקס השלימו סוויפ נאה עם 0:6, כולל הומראן מספר 14 לאדם דאן. סוויפ גם לסיאטל מול קולורדו האיומה, אחרי 4:6.

בקרב על דרום קליפורניה, טעות של הווארד קנדריק באינינג ה-13 איפשרה לסן דייגו לנצח 2:3 את האיינג'לס ובקרב על המפרץ, בחלק הצפוני של המדינה, אוקלנד קטעה 11 הפסדים מול סן פרנסיסקו עם 2:6. טים לינסקאם שוב התקשה והסתפק בארבעה אינינגים. הומראן 11 לג'וש רדיק באייז. וויד מיילי, הרוקי המעולה של אריזונה, ניצח בפעם החמישית העונה וסייע לדיאמונדבקס להשתיק את קנזס סיטי עם 0:2. גם אטלנטה ניצחה 0:2, בטמפה ביי, עם עוד הופעה טובה של טים הדסון ושמירה 13 לקרייג קימברל. המטס ניצחו 5:6 בטורונטו ואילו היאנקיז שוב הפסידו בבית לסינסינטי, 5:2 הפעם, דווקא עם סי.סי. סבאת'יה על הגבעה, כשהאיש הגדול נכנע לשבעה וחמישה של ג'וני קווטו. מיאמי לא עוצרת וניצחה 3:5 את קליבלנד ובסדרת ה-NL היחידה, הדודג'רס עברו 5:6 את סנט לואיס.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully