וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: נתניה דורשת 800 אלף יורו על עזרא

21.5.2012 / 9:15

עטר כבר נתן אור ירוק להחתמתו. המועדון במסר לפלאח: לא תשוחרר, מקורביו: "אופציית גנט ריאלית". סכנין פנתה על עוסמאן

מכבי חיפה שלחה מסר למשפחת פלאח לפיו סארי פלאח לא ישוחרר מהקבוצה בעונה הקרובה, אלא אם כן תוגש עבורו "הצעה דמיונית",כהגדרתם, שהמועדון לא יוכל לסרב לה. המהלך הזה נועד כנראה להרגיע את ההד התקשורתי סביב הבלם בימים האחרונים, לאחר שלדברי מקורביו שהה בצבא ומשם המשיך לחופשה פרטית.

לידי וואלה! ספורט הגיעו אמש פרטי החוזה של השחקן. מעיון בהם מתברר כי פלאח חתום לשנתיים ללא אופציית יציאה לחו"ל. יחד עם זאת, בסביבתו אישרו אתמול: "האופציה של גנט בהחלט ריאלית. אם הוא לא ישחק במכבי חיפה, סביר להניח שהוא ישחק שם".

כפי שפורסם בסוף השבוע, השחקן יתבקש לספק הסברים עם שובו ארצה באשר להיעדרותו. סוכנו, דודו דהאן, עדיין לא מוותר על האופציה האירופית ומאמין שיהיה אפשר להחתימו בבלגיה או בגרמניה.

כפי שפורסם בסוף השבוע, השחקן יתבקש לספק הסברים עם שובו ארצה באשר לעובדה שלא הבהיר מהי הסיבה האמיתית שבגללה לא הגיע לאסיפת השחקנים עם ראובן עטר. סוכנו, דודו דהאן, עדיין לא מוותר על האופציה האירופית ומאמין שיהיה אפשר להחתימו בבלגיה או בגרמניה.

עוד בענייני שחקני ההגנה: במכבי נתניה עדיין מנסים להשאיר הקבוצה את המגן עומרי בן הרוש, אך במידה ולא יצליחו למכור שחקן נוסף מלבד עזרא, לא יוכלו לעמוד בתקציב המינימום ולכן יאלצו לשחררו.

נתניה תדרוש כ-800 אלף יורו (המשא ומתן הוא בשקלים, אך סכום המכירה נע בין 3.5 ל-4 מיליון שקל) על חן עזרא, כשראובן עטר כבר נתן אור ירוק להחתמת השחקן. נתניה תדרוש לפחות שני שחקנים בכל עסקה שלא תתרחש, כשמספר שמות כבר הוזכרו.

אתמול אישרו בחיפה כי בני סכנין פנתה למגן עלי עוסמאן, ובמועדון אישרו היום כי השחקן קרוב לסכם את תנאיו בקבוצה מהמגזר. חן עזריאל צפוי לחזור לבית"ר ירושלים. מוחמד כליבאת מבוקש גם הוא בנתניה, שרוצה גם את ישראל זגורי. הקשר מבוקש גם בהפועל באר שבע.

השוער ניר דוידוביץ' אמור להאריך בקרוב את חוזהו בקבוצה. חיפה עשויה להציע לו חוזה לעונה אחת, כשההערכה היא שבסיומה הוא יפרוש ויעבור לתפקיד אחר – מאמן שוערים. למרות זאת, ההחלטה הסופית בעניין תהיה של דוידוביץ', שבחיפה משוכנעים כי מדובר בשוער הליגה בטוב בישראל. בימים האחרונים נערכה שיחה בין דוידוביץ' לבין מאמן השוערים אבי פרץ. בצוות המקצועי דיווחו כי השיחה התנהלה ברוח חיובית, ומשקעי עבר שהיו קיימים בין השניים הוסרו.

עדיין לא התקבלה החלטה מה בנוגע למשרדו של אלון חרזי, שהתבקש לעבור מכפר גלים למקום אחר ושוחח בסוף השבוע עם ראובן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully